نوارهای اسکاتلندی در Tsaritsyno

به صدا در می آیند

میهمان افتخار رکتور آکادمی دیپلماتیک است وزارت امور خارجه روسیه در مقام سفیر خارق العاده و قدرتمند فدراسیون روسیه ، الكساندر ولادیمیرویچ یاكوفنكو.

یک عصر فرهنگ اسکاتلندی در پارک ذخیره Tsaritsyno ، مانند همه کنسرت های قبلی ، معنای نمادین دارد. قرن هاست که روسیه و اسکاتلند با روابط اقتصادی و فرهنگی به هم پیوسته اند. نمایشگاههای موضوعی می گویند این امر توسط اسناد تاریخی ذخیره شده در بایگانی ها مشهود است. بنابراین ، یکی از بزرگترین نمایشگاه های اختصاص داده شده به امپراطور کاترین دوم در سال 2012 در موزه ملی اسکاتلند در ادینبورگ برپا شد. همانطور که توسط برگزارکنندگان آن متذکر شد ، این موفقیت بزرگ در بین بازدید کنندگان بود. با این حال ، نه تنها اسکاتلند به دنبال درک روح مرموز روسیه و یادگیری تاریخ کشور ما است – علاقه متقابل است.

در روسیه ، بسیاری با اسکاتلند مرتبط است: در قرون XVII-XVIII. روسیه پناهگاه بسیاری از اسکاتلندی ها بود ، که بعدها به پزشکان ، معماران ، نظامیان و مهندسان مشهور تبدیل شدند ، در نیروی دریایی روسیه مشغول خدمت بودند ، یا محرمان پادشاهان و امپراتورها بودند. پیوندهای فرهنگی که در ادبیات منعکس شده اند ، اهمیت کمتری ندارند: اثر والتر اسکات و رابرت برنز تأثیر بسزایی در الکساندر پوشکین داشته است ، منشا اسکاتلندی از خانواده لرمانتوف است. تصاویر خیالی از قلعه های قرون وسطایی ، که در افسانه ها پوشانده شده است. یادداشت های ماندگار از کیسه های لوله ای را نمی توان با هر چیزی اشتباه گرفت. نوازندگان شگفت انگیز ، ارکستر پیپرس مسکو ، عملکردی شگفت انگیز را بر روی آن نشان خواهند داد.

در طول کنسرت آنلاین ، آهنگسازی سنتی و محبوب اجرا خواهد شد – معروف ترین آهنگ گروه راک بریتانیا “Queen We Will Rock”. سرود غیر رسمی اسکاتلند “Scotland The Brave” ، آهنگهای آلبوم “Cullen Bay” از گروه عامیانه اسکاتلندی The Tannahill Weavers و بسیاری دیگر.

ما از همه عاشقان bagpipe و همچنین تحسین کنندگان استعدادهای ارکستر Bagpipe Moscow استفاده می کنیم. به دنیای موسیقی ، تلفیقی هماهنگ با قوم و راک ، اجرای کلاسیک و مجموعه های قدیمی شگفت انگیز روسیه.

پخش این کنسرت را می توان در پرتال Kultura.RF ، در شبکه اجتماعی Odnoklassniki ، در وب سایت موزه-Tsaritsyno Reserve مشاهده کرد. “، در وب سایت پروژه” عصرهای سفیر در Tsaritsyno “، و همچنین در صفحات در شبکه های اجتماعی شریک پروژه – آژانس اطلاعاتی” Musical Klondike “.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی موزه-رزرواسیون Tsaritsyno