گرماش ، كوستولوسكی ، سیمونوا و دیگران: “MK” جایزه تئاتر

را اهدا كرد

باید بگویم بیست و پنجمین جایزه تئاتر “Moskovsky Komsomolets” غیر معمول ترین جایزه در تمام سالهای وجود آن است. و سرزنش همه گیری است ، که به عنوان کارگردان ، میزانسن و هنرمندان را تغییر می دهد. به طور کلی ، او درگیر خودسری محض است. بنابراین این بار طبق معمول نیست – در همان روزی که برندگان جوایز – بازیگران ، کارگردانان ، هنرمندان ، تهیه کنندگان و همچنین مهمانان ، روزنامه نگاران از نشریات مختلف – در اواسط روز به تحریریه می آیند. طبق اقدامات امنیتی و توصیه های Rospotrebnadzor ، این مراسم به دو روز – 24 و 29 سپتامبر تقسیم می شود.

مراسم باید دقیقاً در ساعت 14:00 آغاز شود ، اما اتومبیل های برنده جایزه یک ساعت قبل از زمان تعیین شده به تحریریه می رسند. یکی از اولین کسانی که در ایوان معروف ظاهر می شود ، سرگئی گرماش ، برنده نامزدی بهترین نقش مرد در نمایش پدر در Sovremennik است. این بازیگر به طور خاص روز را در یک برنامه فشرده برای جایزه تئاتر MK پاک کرد.

– من به طور ویژه روز را آزاد کردم و در حال فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی “آن سوی مرگ” هستم. او می گوید این فصل دوم است.

همه ، همانطور که باید نقاب زده اند ، اما شعار این جایزه کاملاً نمایشی است – “ماسک ، من تو را می شناسم”.

بعداً ، در طول مراسم ، گرماش از گالینا ولچک که عزیمت ناگهانی او را به سختی مجروح کرد ، تشکر می کند. “انگیزه اصلی او برای آری بود که این نمایش را انجام دهد. و او خواب دید که من نیز نقشی مشابه بازی خواهم کرد. ” حیف است که من زنده نماندم که پیروزی این عملکرد خیره کننده را که توسط MK به عنوان بهترین نشان داده شده است ، ببینم. ویکتوریا تولستوگانوا بازیگر زن در این اجرا جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت می کند.

بعد دو بازیگر زن برجسته تئاتر وجود دارد. Vl مایاکوفسکی اوگنیا سیمونوا و زویا کایدانوفسکایا. مادر و دختر در زندگی هستند ، مادر و دختر روی صحنه هستند. هر دو در نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین بازیگر زن در گروه های Maitres و Semi-Maitres برای اجرای گروه کر مسکو ، پلاک های مارک دار Moskovsky Komsomolets دریافت می کنند.

برخی از نامزدها همزمان دو برنده دارند. بنابراین ، در رده “استادان” این جایزه به همراه سرگئی گارماش توسط ایگور کاستولفسکی برای بهترین نقش آفرینی مرد در نمایش “پسر بزرگ” تئاتر مایاکوفسکی دریافت می شود. در میان برندگان چهار هنرمند “Tabakerki” وجود دارد: Avangard Leontyev ، Sergei Ugryumov ، Olga Krasko ، Mikhail Khomyakov. آنها در نمایش “شب در هتل” که توسط ولادیمیر مشکوف به صحنه رفت به عنوان بهترین گروه شناخته شدند. او به حمایت از هنرمندانش آمد.

افسوس ، اولگا نتوانست در این سخنرانی شرکت کند. درست در زمان اعلام برندگان ، ماشین او در نزدیکی تحریریه تصادف کرد. خوشبختانه خود بازیگر هیچ آسیبی ندید.

آوانگارد لئونتیف در سخنرانی می گوید: “این صفحه دوم من است.” – و دوباره برای گروه. امیدوارم خودم رشد کنم. ” یکی دیگر از هنرمندان “Tabakerka” برنده جایزه شد. این یک هنرمند جوان ولادیسلاو میلر از گروه مبتدیان برای نقش خلستاکوف در بازرس کل است.

دو نفر از قدیمی ترین هنرمندان تئاتر هنری مسکو آمدند – استانیسلاو لیوبشین و نینا گلیایوا: آثار آنها به عنوان بهترین ها در گروه “نقش مکمل” شناخته شد. استانیسلاو لیوبشین برای نقش سورین در مرغ دریایی و گلیایوا برای مادربزرگ در شب های سفید. وقتی مراسم به پایان رسید ، دو مفاخر نشان دادند که تئاترهای قدیمی مسکو چگونه این نقش ها را تمرین می کنند. آنها چیزی را به یاد می آورند.

این بار الکترو تئاتر استانیسلاوسکی با قدرت ظاهر شد ، که در چهار نامزدی – پینوکیو – بهترین کار یک کارگردان (بوریس یوخانانوف) ، یک هنرمند (یوری کاریکوف) و دو بازیگر جوان – ماریا بلیایوا و سوتلانا نایدنوا ، بازیگر نقش پینوکیو برنده شد در اجرای به همین نام.

طبق سنت ، MK نه تنها از بازیگری و کارگردانی بلکه از جالب ترین پروژه ها نیز تجلیل می کند: اجرای تئاتر ملل “من شاه را کشتم” بهترین پروژه چندرسانه ای لقب گرفت. بهترین جشنواره جشنواره بین المللی تئاتر NET است (تئاتر جدید اروپا ، بنیانگذاران رومن دولژانسکی و مارینا دایدووا). همچنین یک اجرای عالی تفرجگاه وجود دارد – “موکب” از STI به کارگردانی ورا کامیشنیکووا. برای اولین بار تئاتر مستقل “Snark” برای فرزندان یوری آلسین اهدا شد.

ما این کار را در عرض 23 دقیقه انجام دادیم. صحنه پردازی نهایی یک عکس کلی است. بنابراین ، اولین اقدام جایزه 25 به پایان رسید. اقدام دوم طی پنج روز – 29 سپتامبر انجام خواهد شد.

تولستوگانوا ، سیمونوا ، مشکوف در جایزه تئاتر MK: پرسنل هنرمندان  تولستوگانوا ، سیمونوا ، ماشکوف در جایزه تئاتر MK: کادرهای پرسنلی

به گالری عکس مربوط مراجعه کنید