دادستانی کل تاجیکستان یک متهم کلاهبردار مخفی در اروپا

را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داده است

دادستانی کل تاجیکستان یک متهم کلاهبردار مخفی در اروپا را در لیست تحت تعقیب قرار داده است 15 اکتبر 2020 ، ساعت 12:53 بعدازظهر

Avesta.Tj | 10/15/2020 | دادستانی عمومی تاجیکستان از آغاز یک پرونده جنایی علیه شهروند Saduriddinov Mukhammadikbol Kalandarovich ، بومی شهر باختر ، که اکنون در اروپا زندگی می کند ، خبر داد.

طبق مرکز مطبوعاتی دادستانی عمومی جمهوری تاتارستان ، محمدیکبول سادوریدینف به ظن کلاهبرداری گسترده در لیست تحت تعقیب رسمی قرار گرفته است.

شهروندان تاجیکستان Kabutov Negmatullo Badriddinovich ، Kholov Sievush Imomkulovich و Kayumov Nosikhiddin Sharifovich ادعا کردند که اقدامات جعلی M. Saduriddinov است.

در هنگام بررسی درخواستهای دریافت شده از این شهروندان ، مشخص شد که در ماه مه 2010 در شهر دبی ، امارات متحده عربی ، با حضور سه شاهد ، از جمله یک شهروند قرقیزستان ، Saduriddinov ، با ذکر مثالهایی از احادیث ، 130 هزار دلار از کابوتوف گرفت . ، خولوف 120 هزار دلار و كایوموف 180 هزار دلار ، در مجموع 430 هزار دلار برای توسعه مشاغل خود در نظر گرفته اند و به آنها قول می دهند كه ماهانه مبلغ دریافتی را پرداخت كنند.

برای دو ماه اول ، Saduriddinov سود را به طلبکاران پرداخت کرد – 5-6 of از مبلغ ، و سپس گفت که او گویا ورشکست شده است ، و در همان 2010 از دبی به بیشکک ، و سپس به یکی از کشورهای اروپایی که در آن واقع شده است ، فرار کرد تاکنون (نام کشور مشخص نشده است).

علیه محمدیکبول سدوریدین اف یک پرونده جنایی تحت ماده 247 قسمت 4 (کلاهبرداری به ویژه در مقیاس بزرگ) قانون کیفری تاجیکستان آغاز شده است ، وی در لیست تحت تعقیب رسمی قرار گرفته است.

دادستانی کل کشور از شهروندانی که از اقدامات متقلبانه S. Saduriddinov رنج برده اند می خواهد با دفتر دادستان کل تماس بگیرند.