رئیس سازمان بهداشت جهانی درباره چندین ماه سخت همه گیر

هشدار داد

رئیس WHO نسبت به چندین ماه سخت همه گیر هشدار داد 24 اکتبر 2020 ، ساعت 09:00

A vesta.Tj | 10/24/2020 | رئیس سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، تدروس آدانوم قبرئیزوس هشدار داد که چند ماه آینده همه گیری بسیار دشوار خواهد بود. وی گزارش داد که این خبر جمعه ، 23 اکتبر ، در جلسه توجیهی در ژنو ، گزارش Lenta.ru.

“ما در یک دوراهی مهم در بیماری همه گیر COVID-19 ، به ویژه در نیمکره شمالی قرار داریم. چند ماه آینده بسیار دشوار خواهد بود و برخی از کشورها مسیر خطرناکی را طی می کنند. ”

بیش از حد بسیاری از کشورها با افزایش شدید موارد COVID-19 روبرو هستند ، در نتیجه بیمارستان ها توانایی های خود را تمام کرده اند یا به آن نزدیک شده اند ، غبریزوس از رهبران ایالت ها خواست تا برای جلوگیری از افزایش مرگ و میر ، فروپاشی سیستم های بهداشتی و تعطیلی مدارس گام بردارند.

در 23 اکتبر ، WHO رکورد افزایش موارد جدیدی از عفونت ویروس کرونا در جهان را در روز ثبت کرد. طبق اعلام این سازمان ، در 24 ساعت گذشته 423 هزار و 819 بیمار مبتلا به ویروس کرونا ثبت شده است.

شیوع ذات الریه COVID-19 ناشی از ویروس کرونا برای اولین بار در دسامبر 2019 در ووهان ثبت شد. در 11 مارس ، WHO اعلام کرد که می توان اوضاع را به عنوان یک بیماری همه گیر توصیف کرد.