رئیس کلینیک اسرائیل اطلاعات مربوط به ادعای درمان Rustam Emomali

را تکذیب کرد

رئیس کلینیک اسرائیل اطلاعات مربوط به ادعای درمان رستم امامعلی را تکذیب کرد 3 اکتبر 2020 10:42 صبح

Avesta.Tj | 03.10.2020 | رئیس مرکز پزشکی اسرائیل Herzliya ، مرکز پزشکی ، دانی انگل ، گفت که اطلاعاتی که وی ادعا شده است در مورد توئیتر در مورد تحت درمان بودن در کلینیک خود ، شهردار دوشنبه رستم امامعلی ، توئیت کرده است.

به گفته وزارت امور خارجه تاجیکستان ، در رابطه با انتشار اطلاعات نادرست در برخی رسانه ها مبنی بر اینکه رستم امامعلی در سال 2019 در مرکز پزشکی هرتزلیا در اسرائیل تحت معالجه قرار گرفته است ، سفارت تاجیکستان در ازبکستان با دیپلمات های اسرائیلی محل اقامت تماس گرفته است در تاشکند.

در پاسخ ، نمایندگان طرف اسرائیلی به طرف تاجیکی اطلاع دادند که وزارت بهداشت اسرائیل رسماً به پلیس اسرائیل و دولت توئیتر درخواست کرده است تا منبع این اطلاعات نادرست را مشخص کند.

علاوه بر این ، در طی تحقیقات داخلی ، وزارت بهداشت اسرائیل دریافت که اطلاعاتی مبنی بر اینکه شهردار دوشنبه تحت معالجه در اسرائیل قرار داشته نادرست است.

دانی انگل ، مدیر کل مرکز پزشکی هرتزلیا ، به وزارت بهداشت اسرائیل گفت که او هیچ ارتباطی با اطلاعات موجود در توییتر ندارد و چنین چیزی ننوشته است.

در همین راستا ، وزارت امور خارجه تاجیکستان از رسانه های داخلی و خارجی می خواهد قبل از انتشار چنین مطالبی ، قابلیت اطمینان خود را بررسی کنند

به یاد بیاورید که پیش از این برخی از رسانه ها گزارش دادند که رئیس ادعای کلینیک اسرائیلی مرکز پزشکی هرتزلیا ، دنی انگل ، در توییت خود نوشت که رستم امامعلی در سال 2019 در بیمارستان بستری شده است.

این اطلاعات بعداً توسط دفتر شهردار شهر دوشنبه تکذیب شد ، مبنی بر اینکه رستم امامعلی از سلامتی کامل برخوردار است و اطلاعات مربوط به بیماری که گفته می شود در سال 2019 متحمل شده است و حتی بیشتر از آن در یک کلینیک در اسرائیل تحت درمان قرار گرفته است ، فریبکارانه و تحریک آمیز است. < / p>