رئیس Rospotrebnadzor مسکو از ظاهر بدون ماسک

شرمسار شد تخلفات به ویژه ، او با خستگی شکایت کرد ، تماشاگران پس از خاموش شدن چراغ ، ماسک های خود را برمی دارند و کارکنان تئاتر فقط شانه های خود را بالا می اندازند: آنها می گویند چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

– این بدان معنا نیست که ما قصد داریم کار تئاترها را متوقف کنیم و آنها را جریمه کنیم ، اما اگر رهبران نتوانند از رعایت استانداردهای ایمنی اطمینان حاصل کنند ، ما چاره ای نداریم جز تعلیق کار یک موسسه یا موسسه دیگر ، – هشدار داد رئیس روسپوتربنادزور پایتخت. وی ارقامی را ذکر کرد که ضریب محاسبه پویایی رشد بیمار را نام برد و در مورد چگونگی رعایت توصیه های تجویز شده توسط بخش وی ، مانند قرص به بیمار ، توصیه هایی ارائه داد.

اما وقتی این توصیه ها را می خوانید ، می فهمید که اگر از نظر رسمی بسیار هوشمندانه و صحیح باشد ، از نظر عمل تئاتر این موارد افراط است ، که نمی دانید بخندید یا گریه کنید. به عنوان مثال ، به رهبران دستور داده می شود که اطمینان حاصل کنند که تمام تماشاگران در طول اجرا ، از جمله 3+ سال ، از ماسک استفاده می کنند. اکنون سالنی را برای 1000 یا 700 صندلی تصور کنید ، جایی که برخی از شهروندان بی دقت نقاب خود را بردارند. اول ، چگونه می توان به آنها ، بدون قطع فاصله و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران – با هوشیاری بیشتر ، با ماسک بر روی صورت خود ، شهروندان؟ و اگر بیننده در اعتراض شروع به بلند صدا کردن حقوق کند: “من پول بلیط را پرداخت کردم ، حق من این است که نقاب بزنم یا نه!” چگونه می توان این امر را در حین عمل توصیه کرد؟ نمایش را متوقف کنید ، وجدان او را جلب می کنید؟ و سپس به شکستن کمدی ادامه دهید … یا فاجعه؟ افراد حرفه ای س questionsالات زیادی دارند که امروزه به سختی و به طور مشخص با یک واقعیت روبرو می شوند: اگر عکسی از یک اجرا در شبکه های اجتماعی ظاهر شود ، که در آن مخاطب پوشیده از نقاب نباشد ، تئاتر مشکلات بزرگی خواهد داشت – درست تا زمان بسته شدن آن. و کجا تضمین می شود که این عکس در FB یک سال پیش گرفته نشده باشد؟ ..

شما می توانید هر تعداد سوال که دوست دارید بپرسید ، و این بی فایده بودن بسیاری از الزامات Rospotrebnadzor است ، اما بزرگترین تناقض این است که تئاترها هیچ اهرمی ندارند ، و هیچ دلیل قانونی برای تأثیرگذاری بر مردم وجود ندارد. و با این وجود ، علی رغم س questionsالات بیشمار ، سران تئاترها که در صندوق کارگردان جمع شده بودند ، فهمیدند: اگر معبد آنها در Melpomene بسته شود ، این فقط تقصیر خودشان است. دایره کامل است. و وزیر فرهنگ مسکو ، الکساندر کیبوفسکی ، با شدت تمام به تماشاگران هشدار داد که شخصاً با کسانی که مانع عبور بازرسان یکنواخت روسپوتربنادزور به تئاتر می شوند برخورد خواهد کرد.

به طور کلی ، مکالمه دشوار به نظر می رسید ، جو در پرتو چنین چشم اندازهایی متشنج بود: ابرها بر روی تئاترها جمع می شدند و همه این را می فهمند. با این حال ، یک جسور وجود داشت که یک سوال کاملا منطقی از مقام س askedال کرد – این مدیر هنری تئاتر “مدرسه نمایش مدرن” یوسیف رایخلگوز بود. او پرسید:

– چرا کل هیئت رئیسه لژ ، که اقدامات سختگیرانه ای علیه تئاترها بر اساس آن اعلام می شود ، بدون نقاب است؟

النا آندریوا با او موافقت كرد و عدم حفاظت را با این واقعیت توضیح داد كه دائماً تحت آزمایش است. اما با این وجود او ماسک زد و بدین وسیله نظم و انفکاک ناپذیری کلمه را با عمل نشان داد.

سران تئاترها با رئیس Rospotrebnadzor درباره ویروس کرونا بحث کردند  سران تئاترها با رئیس Rospotrebnadzor درباره ویروس کرونا بحث کردند

به گالری عکس مربوط مراجعه کنید