گندم سیاه تصمیم گرفت که “Enough” داشته باشد ، Louna تاریکی

“Signal in the void” from the new world

در سال 2018 ، هنگامی که با Lusine Gevorkyan در جشنواره Kinoproby ملاقات کردیم ، تکنواز گروه جایگزین Louna ، که در آن زمان آلبوم Polyusa را منتشر کرد ، در آن پا از موضوعات اصلی به موضوعات شخصی تر داد ، گفت: “با آلبوم قبلی” Brave New World »، اگر نکاتی جسورانه نباشد ، یک ویرگول روی ترانه ها قرار می دهیم ، که موقعیت سیاسی-اجتماعی را به وضوح نشان می دهد. هرچه خواستیم گفتیم. تاکنون هیچ چیز جدیدی ندیده ایم ، چیزی نشنیده ایم ، بنابراین در کارهای جدید ما موارد دیگری را که مورد توجه ما نیز هستند مطرح می کنیم – دیگر به عنوان شهروند ، بلکه به عنوان افراد عادی که پیرتر می شوند ، خانواده می سازند ، بچه دار می شوند ، به نوعی تغییر می کنند ” طی دو سال خیلی تغییر کرده است. آلبوم بعدی “آغاز یک حلقه جدید” دوباره زخم های زمان را نشان می دهد – حتی عمیق تر و حتی دردناک تر.

این جلد یکی از قدیمی ترین نمادها را به تصویر می کشد – مار در حال گاز گرفتن دم خودش. در یونان باستان – ouroboros. این نام اولین آهنگ ساز روی دیسک است – “Ouroboros intro”. یک تصویر معانی بسیاری دارد. برای کیمیاگران ، این نمادی از چرخه مرگ و تولد دوباره بود ، کامل بودن روند تحولات ، تحول چهار عنصر را مجسم می کرد. همزمان با موضوعی بودن ، مرتبط بودن ، ایده تحول جهانی و کیهانی یک لایت موتیف در سراسر آلبوم است.

“بعد از همه ، اگر همه ما روی سنگ جمع شده باشیم ، ما یک دیوار خواهیم شد” ، خواننده در آهنگ “بیایید یک دیوار بشویم” منعکس می کند ، “اگر اکنون مثل من فکر می کنی ، کنار من بایست.” او در متن تصویری از آنچه امروز برای جهان اتفاق می افتد را ترسیم می کند: “تاریکی ، سیاهی و سرباره”. احساسات مردم را مشاهده می کند: “کسی باور می کند ، کسی با دیدن این سیرک عجله می کند و می خندد. هر کس حق دارد که یاوه گویی را باور کند. کسی که آخرین می خندد حق است. ” بیانیه سخت پانک راک ، س aال فریادی: “چگونه اطمینان حاصل کنیم که ایمان به دنیای بهتر و بهتر در ما زنده مانده است؟” دوئت با آناکونداز “ما کی هستیم؟” مشخص شد که تند و بدون مصالحه است: “چند نفر بی گناه هنوز می میرند؟” با خواندن “یک جهان جدید ، یک قرن جدید ، یک Rubicon جدید” ، هنرمندان با کمال ناراحتی کره زمین را با یک نکروپلیس مقایسه می کنند.

در ترکیب رسا و پر از درد “خانه ای روی خون ریخته شده” ، نگاه به هجی کردن نام می چسبد و ارتباط با ناجی سن پترزبورگ در مورد خون ریخته شده را تداعی می کند. آهنگ با ته دو: “اینجا خانه ای است ، جک آن را از ویرانی در سرش ، از تمسخر در حیاط ، از تکه های آسیب های کودکی ساخته است. در آنجا ، در طبقه زیرزمین ، مردی بی سر و صدا گریه می کند و می ترسد از ضرب و شتم و زخم بمیرد ، “آواز لوسین را می خواند و از او می خواهد که آزاد شود و عشق را” در آغوش سرد خانه خونین “جستجو نکند. متن به طور همزمان موضوع خشونت خانوادگی را می خواند ، موضوعی که در همه جای دنیا مربوط است ، اما در عین حال این خانه وحشتناک می تواند به عنوان تصویری از یک وضعیت dystopian در ذهن ظاهر شود و به کلمات معانی اضافی بدهد. این تصویر به وضوح در ترکیب “کشور من” ظاهر می شود ، جایی که “تاریکی مانند قالب قدیمی عسل آهک به درون مردم می ریزد” ، و یک کشور “با شراب نوشید” ، “صفر برش خورده” ظاهر می شود ، که زمانی متفاوت بود. p>

مضمون آهنگ “Silence of the Lambs” حتی به نام آن با کار اخیر گروه “Nogu Svelo!” همپوشانی داشت ، البته با ابزار موسیقی ، شعر و بیان کاملا متفاوت. هیچ چیز دیگری نیست جز چیزی که در هوا شناور است و یادآور یک هیجان در مورد هانیبال لکتور است. وقتی گرگها برای شام شما راه می رفتند ، شما ساکت بودید. وقتی گرگ ها همسایه شما را دنبال کردند ، شما ساکت بودید.

با وجود حال و هوای غم انگیز عمومی ، هنوز هم مکانی برای عشق وجود دارد. درباره او است که آهنگی که نام آن را به دیسک داده است. “آغاز یک حلقه جدید” در لحظه دیدار دو روح ظاهر می شود ، و همه چیز کاملاً متفاوت شروع می شود.

مهمترین آلبوم Signal in the Void است. برای این ترکیب کلیپی ساخته شد که در آن کنش در جهان ، بین سیارات و کهکشان ها رخ می دهد ، جایی که “همه ما در تنهایی خود تنها نیستیم”. خواننده با این آهنگ قبلاً از نمایش ایوان اورگانت بازدید کرده است. مثل کل آلبوم ، شعر عاشقانه قدرتمند ، پر انرژی ، طنین انداز و ضربه ای دقیق به هدف بود.

آوازهای قو گندم سیاه

پس از گوش دادن به آلبوم قبلی Grechka ، خواننده جوان ، که دو سال پیش چیزی مخاطب را گنگ کرد و شروع به جمع آوری هزاران اتاق کرد و سپس در جایی ناپدید شد ، مخاطبان کمی احیا شدند. سپس به نظر عده ای رسید که دختر کمی بالغ شده است – او تصمیم گرفت با یک بطری آبجو در دست از داستان طولانی رنج بلوغ دور شود و به صدای کثیف گیتار برود. در آن کار ، اشاره هایی به یک صدای التقاطی خاص ، چندین آکورد جدید و گذرگاههایی که یادآور آزمایش های مستقل است ، وجود داشت. در آهنگ “قهرمان” ، این هنرمند حتی قصد خود را برای شروع همه چیز از ابتدا اعلام کرد. معلوم شد – به نظر می رسید.

زمان خیلی کمی گذشت و خواننده یک EP جدید “Enough” را منتشر کرد. بسیاری از مفسران بلافاصله طعنه زدند که خواننده خود پس از گوش دادن به دیسک ، مایل به گفتن این کلمه است ، که با ظرافت صدا ، پیدا کردن یا ضربه زدن متمایز نمی شود. یک فرد بدبین نوشت: “تنبل ، خواندن سخت و کاملا خالی”. وقتی گندم سیاه تازه در قفسه های موسیقی ظاهر شد ، شخصی در گرمای لحظه حتی آن را با یانکا دیاگیلوا مقایسه کرد. مجری جوان خودش واقعاً نمی دانست که کیست و پس از یادگیری ، اخم هایش را بهم زد. او بسیار بیشتر شبیه کرت کوبین بود: آنها می گویند منبع الهام او. این در برخی متن ها ، صدا ، قطعات گیتار منعکس شد ، اما یک لحظه سرنوشت ساز کاملاً از دست رفت. دختر فراموش کرد که روی ترتیب ها بنشیند. در نتیجه ، به نظر می رسید که آنها خشک ، شماتیک ، یکنواخت و گرانج هستند ، علی رغم همه ظاهراً بلغمی و ساده لوحی ، یک ژانر بسیار احساسی و گویا است ، که به تعبیر Grechka به یک گرگ بدون دندان تبدیل شد.

از نظر آوازی ، گاهی اوقات هنرمند سعی می کند نوعی درد و رنج را به تصویر بکشد ، اما به معنای واقعی کلمه به یک فریاد تبدیل می شود و پس از فریاد زدن ، به شیوه آواز خواندن و وظیفه خود بازگشت. اگر متن ترانه را بشنوی حتی غم انگیزتر می شود. به نظر می رسد آنها عاشقانه ناموفق کوبین با یک مترجم گوگل هستند. ریتم و قافیه ها زندگی می کنند بدون اینکه حتی به همدیگر شک کنند. ممکن است تصور شود که هنگام ساختن عبارات ، اگر مجری دقیقاً بداند چه کسی است ، مجری سعی در تقلید از Oberiut دارد. پرخاشگری ، هلاکت ، تحریک پذیری احساسات اصلی هستند. به نظر می رسید که خواننده در حال بزرگ شدن است و متن شعر باید با او رشد می کرد ، اما همه آنچه در آلبوم “Enough” اتفاق افتاد ، یادآور طرح فیلم “داستان مرموز بنیامین دکمه” بود ، جایی که شخصیت اصلی آن پیرمرد عمیقی متولد می شود و به عنوان یک کودک می میرد.