طلاق های بلند و عروسی های آرام اسکارلت یوهانسون

اگر پست Instagram خیریه Mealson Wheels نبود ، عموم مردم به این زودی از عروسی Palisades اطلاع نداشتند. تازه عروس ها از برنامه او برای کمک به سالمندان نیازمند حمایت می کنند. و حالا Mealson Wheels در پاسخ به تبریک به این زوج ستاره قول حسن نیت ارائه داده است. این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد: “ما خوشحالیم كه به شما اطلاع می دهیم كه اسكارلت جوهانسون و كولین جاست آخر هفته گذشته در یك مراسم كوچك با خانواده و عزیزانشان ازدواج كردند ، و همه اقدامات احتیاطی ناشی از COVID-19 را دنبال كردند.

قبل از ازدواج در یک حلقه نزدیک خانوادگی ، نامزدی برگزار شد ، که در ماه مه 2019 برگزار شد. و این زوج در سال 2006 در محل سر صحنه Saturday Night Live با یکدیگر آشنا شدند ، جایی که اسکارلت در یک طرح شرکت کرد. پس از آن هیچ نتیجه ای به این زیبایی زیبا پیش بینی نکرد. اسکارلت 35 ساله است و این سومین ازدواج او است و شوهر جدیدش 38 ساله است.

ستاره مارول ، با بازی در نقش ناتاشا رومانوف – بیوه سیاه ، بازیگری را از 9 سالگی آغاز کرد. اغلب اوقات به عنوان روزنامه خورشید شناخته می شود: یک بار آن را با یک خوک دیزنی مقایسه کرد. اما اکنون او یکی از اولین زیبایی های هالیوود است. جذابیت محرمانه این بازیگر در سال 2005 توسط وودی آلن ، که چیزهای زیادی در مورد زیبایی زن می داند ، آشکار شد و او را به عکس خود “Match Point” دعوت کرد. و دو سال قبل ، “زنی با گوشواره مروارید” ساخته پیتر وبر ، جایی که به نظر می رسید اسکارلت از نقاشی Jan Vermeer که در موزه لاهه نگهداری می شود و “در ترجمه از دست رفته” ساخته Sofia Coppola پا گذاشته بود ، که موفقیت خارق العاده ای داشت. در یک رستوران ملی در توکیو ، جایی که برخی از صحنه های این تصویر فیلمبرداری شده است ، هنوز مکانی که قهرمانان نشسته بودند به گردشگران نشان داده می شود.

یک سال پیش ، در جشنواره فیلم ونیز ، نخستین نمایش “داستان ازدواج” نوح باومباک اتفاق افتاد ، جایی که یوهانسون با آدام درایور همسر در آستانه طلاق در دوئت بازی کرد به نظر می رسد همه چیز خوب است ، اما اسکارلت قهرمان پسرش را می گیرد ، و به مادرش می رود در لس آنجلس. شوهرش نیز عجله می کند ، در میان شهرهای مختلف شکسته می شود و قصد دارد وقت خود را با فرزند مشترک خود بگذراند. به نوعی این داستان یادآور اتفاقاتی بود که سه سال پیش در زندگی خود این بازیگر رخ داده است.

شوهر دوم او یک روزنامه نگار فرانسوی و متصدی نمایشگاه بود رومن دوریاک (متولد 1982). در سال 2014 ، این زوج صاحب یک دختر به نام رز دوروتی شدند. و در سال 2017 ، این زن و شوهر طلاق گرفتند. آنها با هم فقط دو سال زندگی کردند و در دو کشور زندگی کردند ، اما عمدتا در ایالات متحده زندگی می کردند. اسکارلت به طور غیر منتظره درخواست طلاق کرد و شوهرش را با تصمیم خود خیره کرد. بسیاری از اقدامات وی سپس از واقعیت وارد شدن به منطقه بحث عمومی شوکه شدند. بازیگر زن در درخواست تجدید نظر خود به دادگاه اصرار داشت که تنها دخترش را حضانت کند. رومن دوریاک ، به نوبه خود ، تلاش زیادی کرد تا از این جدایی جلوگیری کند و سپس برای بردن دخترش به فرانسه اجازه گرفت. ماجرا با بیان آخرین اظهارات اسکارلت در مورد داستان بسیار تبلیغاتی به پایان رسید: “من به عنوان یک مادر فداکار و یک فرد عادی ، می فهمم وقتی دخترش بزرگ شد می تواند این اخبار را بخواند. به همین دلیل است که دیگر هرگز درمورد خبر ازدواجم اظهارنظری نمی کنم. “

و اولین و پیرترین شوهر جوهانسون ، رایان رینلدز متولد ونکوور (متولد 1976) بود. او بازیگر و تهیه کننده مشهور کانادایی با ریشه های ایرلندی است که در فیلم های X-Men: The Start of Wolverine ، Buried Alive ، Deadpool -1 & 2 ، The X-Files ، پادشاه احزاب ، سریع و خشمگین: هابز و نمایش “. این ازدواج دوم او برای او بود. در 5 مه 2008 با اسکارلت جوهانسون نامزد شدند و در 28 سپتامبر ازدواج کردند. عروسی در کوههای نزدیک ونکوور در استراحتگاه توفینو برگزار شد. در 14 دسامبر 2010 ، این زوج طلاق گرفتند و پس از آن رینلدز با بلیک لایولی بازیگر ازدواج کرد. او اکنون سه دختر دارد.

در 22 نوامبر ، اسکارلت جوهانسون 36 ساله خواهد شد. جالب است که در سن جوانی خود او به سختی طلاق پدر و مادرش را گذرانده است. پدر او ریشه دانمارکی دارد و شجره نامه مادرش به لهستان و نسویش بلاروس می رود.