شیردادن یک کودک به مدت بیست سال: پاسخ به یوری پلیاکف

پلیاکف می نویسد: “من برای اولین بار این فرض را که ریماس تومیناس ظاهراً به روسیه مدرن علاقه ندارد ، من در زمستان 2011 ابراز کردم … رسوایی بزرگ بود ، زیرا تومیناس متعلق به” دست نخورده “است “.

درست نیست هیچ رسوایی وجود ندارد. دروغ دوم: تومیناس کاملاً چشمگیر است – او بیش از یک بار مورد سرزنش قرار گرفت ، از جمله در MK.

پلیاكف: “مطالبی كه محكوم كردن ترفند روسی هراسی بازیگر نمایش” یوجین اونگین “است ، مدتها پیش از تصمیم وزارت فرهنگ در سال 2014 برای تصاحب تئاتر در Literaturnaya Gazeta منتشر شد. “واختانگوویت” های روبن سیمونوف.

درست نیست اولین نمایش “Onegin” در 13 فوریه 2013 برگزار شد و پلیاکف “ترفند روس هراسی” را در آوریل 2015 – پس از رانده شدن “بز” خود از صحنه ، محکوم کرد. علاوه بر این ، پلیاکف با حرکتی ناپسند کل داستان را اختراع کرد و سالهاست که آن را تکرار می کند. اما تکرارهای متعدد دروغ را به حقیقت تبدیل نمی کند.

پلیاکوف: “بز” در صحنه واختانگوف نیز پخش شد. ” درست نیست. این هرگز اتفاق نیفتاده است.

پلیاکف می گوید که چگونه وزیر فرهنگ مدینسکی برای “بز” ایستاد: “وزیر متعجب شد:” آیا آنها “بز” را برای خود نمی گیرند؟ ” نکته این است: “واختانگوویتها” ، “سیمونویها” را با یک اتاق ، یک صحنه ، آویزها و بوفه جذب می کنند ، اما بدون بازیگران ، متعهد شدند که بهترین نمایش های تئاتر منسوخ شده را در کارنامه خود داشته باشند. “

س isال کوتاه است: چگونه می توان بهترین بازی ها را بدون بازیگر در کارنامه خود داشت؟ (در واقع ، همه هنرمندان ارجمند را به واختانگوسکی بردند.)

پلیاکف: “مینکین افسانه دیگری را به خوانندگان نابخرد می گوید: آنها می گویند ، وزیر فرهنگ وقت وی. مدینسکی از مدیر تئاتر خواستار شد. واختنگوف به همین دلیل ساده که پلیاکف نویسنده اقتباس صحنه ای رمان “دیوار” اثر V. مدینسکی است ، “بز کوچک” را در رپرتوار نگه دارد. محتمل؟ در نگاه اول ، کاملا. اما درباره چه نوع صحنه پردازی صحبت می کنیم؟ درباره ی یکی از تئاترهای مالی؟ اما V. Beilis آن را نوشت. در تئاتر اسمولنسک ، م. پارامونوا نویسنده نمایشنامه براساس رمان “دیوار” شد. زنگ از کجا می آید؟ بگذارید توضیح دهم: تاتیانا واسیلیوانا دورونینا نمایشی را كه V. مدینسكی به تئاتر هنری مسكو به نام گوركی فرستاده بود ، به عنوان نویسنده تئاتر ، برای بررسی به من داد و من پاسخ دادم كه می تواند نمایش تاریخی و قهرمانانه خوبی برای جوانان ایجاد كند. “

درست نیست وقتی پلیاکف می پرسد “درباره چه نوع صحنه پردازی صحبت می کنید؟” و شروع به صحبت در مورد تئاتر مالی و در مورد تئاتر اسمولنسک می کند ، و اینکه چگونه Doronina “او را بررسی کرد” – او عمدا خوانندگان را گول می زند. این از آنجاست که تماس – از سوی خبرگزاری های رسمی اعلام می شود:

RIA Novosti. 1 فوریه 2016. در تئاتر هنری مسکو. دولت تئاتر هنری مسکو به ریا نووستی گفت که گورکی نمایشی را براساس رمان وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه ولادیمیر مدینسکی “دیوار” روی صحنه می برد. نویسنده این صحنه ، سردبیر روزنامه Literaturnaya Gazeta ، نویسنده یوری پلیاکوف است.

اینگونه Doronina به او نظر داد؟ و این پیام در تاریخ 5 فوریه 2016 است:

اتحادیه سه تیتان – بنابراین می توانید در مورد پروژه جدیدی بگویید که هنرمند خلق روسیه ، کارگردان والری بلیاکوویچ ، وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه ولادیمیر مدینسکی و سردبیر روزنامه Literaturnaya Gazeta ، نویسنده مشهور نثر یوری پلیاکوف را گرد هم آورده است. < / p>

سه تیتان – فقط فکر کنید!

ما به دورونین برای نمایش درخشان در تئاتر و سینما احترام می گذاریم و شاید پلیاکف به خاطر این واقعیت که زیر نظر Doronina چهار نمایشنامه وی در تئاتر هنری مسکو اجرا شد. در منطقه عدم سازش ، او می گوید: “به دلایلی ، كروك اعلام كرد كه نمایشنامه های من” در آستانه نجابت “هستند ، و او من را كه چهل و یك سال از نظر قانونی ازدواج كرده است ،” نوع غیراخلاقی “می خواند … اما در مورد كارگردان ها چه کسی تولید یک نمایشنامه “از نوع غیراخلاقی” را می پذیرد؟ ظاهرا آنها غیراخلاقی هستند؟ با این حال ، چهار مورد از من در تئاتر هنری مسکو روی صحنه رفت. گورکی ، به رهبری T.V. Doronina ، مشهور به عدم مقاومت در برابر هر نوع بدحجابی در معبد Melpomene.

افراد از ادب مفاهیم مختلفی دارند. یکی از چهار نمایشنامه پلیاکف (که در زمان عدم سازش در برابر هر نوع بدحجابی در تئاتر هنری مسکو روی صحنه رفت) “تزار قارچ” نام دارد. در اینجا یک قطعه وجود دارد:

VESYOLKIN (بطری در دست). خوب ، شما یک احمق هستید! باید به هم بچسبیم! ما کی هستیم؟

SVIRELNIKOV. چه کسی؟

VESYOLKIN. افسران ، سربازان دیگر! باید برادری کنیم! ( توجه! اکنون آنها برادرانه خواهند شد. – ا.م .)

(“مامان” و روسپی ها وارد می شوند.)

MOMKA. پسران ، با دقت گوش دهید! سادیسم و ​​رابطه جنسی مقعدی از جمله لذت های تضمین شده توسط داشوند نیست.

VESYOLKIN. و اگر واقعاً می خواهید؟

“MOMKA”. اگر واقعاً می خواهید ، موافقت کنید! (می رود.)

VESYOLKIN. سختگیرانه!

BRUNETTE. در ابتدا هیچ چیز. و بعد از عروسی نینکا – او بی رحمانه شد …

VESYOLKIN. نینکا کیست؟

BRUNETTE. دوست او.

VESYOLKIN. به چه معنا؟

بلوند. در همان!!

VESYOLKIN. آیا شما هم دوست هستید؟

BRUNETTE. به چه معنا؟

VESYOLKIN. در همان!!

بلوند. ما طبیعی هستیم!

VESYOLKIN. در مورد پول چطور؟

BRUNETTE. درست مثل فیلم ها. واقعاً …

VESYOLKIN. خوب ، بیایید بدن را پایین بیاوریم! حق شلیک اول اعطا می شود …

در تئاتر آکادمیک طنز ، اکنون 16 سال است که نمایش پلیاکوف “همو ارکتوس” (که آخرین بار در مورد آن نوشتیم) در جریان است ، جایی که بازیگران و بازیگران تئاتر آکادمیک شش نفر را برای جنسیت گروهی جمع شده به تصویر می کشند و کاندوم ها به تعداد انگشت شماری پخش می شوند. همانطور که می بینیم ، در اجرای تئاتر هنری مسکو “تزار قارچ” ، اخلاق و معنویت بسیار بهتر است: فقط چهار شرکت کننده در رابطه جنسی گروهی وجود دارد.

پلیاکف مدام ادعا می کند که او یک اخلاق گرا و واقع بین است. رئالیست ها اختراع نمی کنند ، خیال پردازی نمی کنند ، آنها از روی تجربه می دانند آنچه را که می نویسند.

BRUNETTE. خوب ، ما باید هزینه کنیم؟

SVIRELNIKOV. چرا؟

BRUNETTE. برای همه موارد. چه مقدار در ساعت – به یاد داشته باشید؟ ساعت یازده و نیم ما را سوار کردی. در هشت و دو مورد دیگر ضرب کنید.

SVIRELNIKOV. چرا دو نفر؟

BRUNETTE. ما دو نفر هستیم. (او می پردازد.) و برای آسیب؟ ..

مطمئناً ، مضر دانستن رابطه جنسی مقعدی بسیار لطیف و بسیار اخلاقی است.

این نمایشنامه توسط پلیاکف از رمانی به همین نام “تزار قارچ” ساخته شده است. در آنجا ، قبل از “اولین شلیک” ، دختران با جزئیات لباس خود را از تن در می آورند: “بلوند زیر بغل اصلاح شده را به هم زد و در جوراب شلواری باقی ماند – جلوی آن و پشت آنهایی که بین باسن ثروتمندشان گم شده بود ، به سختی بسته شد. در این بین ، Brunetka نیز لباس خود را برهنه کرد و باعث افت شدید اوایل جاذبه هایش شد. ” به نظر من نویسنده مبلغ زیادی برای تبلیغات به ما بدهکار است. اما بعداً در مورد پول اطلاعات بیشتری کسب کنید.

وقتی بازیگر بزرگ تاتیانا دورونینا مجبور شد تئاتر را ترک کند ، بسیاری کاملا بی علاقانه طرف او را گرفتند.

پلیاكف: “من البته در مطبوعات و تلویزیون در دفاع از تاتیانا واسیلیوانا صحبت كردم. به زودی تمام نمایشنامه های من از رپرتوار به بیرون پرتاب شدند. “

این یک ضرر مادی سنگین برای او شد. اما همه بیرون ریخته نشدند. یکی از این چهار نفر در کارنامه باقی مانده است. رودخانه به یک قطره تبدیل شده است ، اما پول هنوز در حال چکه است. برای دو سال (2017-2019) ، تقریبا چهار میلیون روبل از تئاتر هنری مسکو چکه کرد.

پلیاکف می نویسد که دولت ریاست جمهوری از او خواسته است پاسخ خود را پس بگیرد ، “همانطور که یک وضعیت نسبتاً مضحک ایجاد شده است. امضا کنندگان: V. Etush ، S. Makovetskiy ، E. Knyazev ، K. Krok ، و همچنین من – مخاطب عصبانیت آنها ، همه ما معتمد V. Putin بودیم. “

درست نیست اتوش و ماكوتسكی افراد معتمد پوتین نبودند. اما این اشتباه مزخرف است. نحوه شخصیت پردازی او از هنرمندان بسیار جالب تر است: «امضای کنیازف و ماکووتسکی در زیر نامه مرا متعجب نکرد. من این نوع بازیگران با استعداد را می شناسم که … آماده امضای هر چیزی که می خواهند و هرکسی را که سفارش می دهند مارک بزنند. اما این واقعیت که سرباز خط مقدم ولادیمیر آبراموویچ اتوش در میان امضا کنندگان بود ، مرا بسیار ناراحت کرد: دندانپزشک دزدیده شده Shpak یکی از شخصیت های کمدی مورد علاقه من است. با این حال ، می توانم فرض کنم که ولادیمیر آبراموویچ در آن زمان از سن مافوسیلیای خود خسته شده بود. “

نکته ناپسندی در مورد این خصوصیات وجود دارد. (در آن زمان ، برادر بزرگ پدربزرگم ، از جانبازان جنگ بزرگ میهنی ، اتوش ، علی رغم سن و سالش ، در صحنه بازی درخشان بازی می کرد ؛ اگر آن زمان افترا را می خواند ، این احتمال وجود داشت که برای دریافت صورت شخصی امضا کرده باشد ؛ سربازان خط مقدم می توانند.) بیشتر پلیاكف در مورد روابط خوب خود با كنیازف هنرمند ، كه نقش اصلی را در اقتباس فیلم داستان خود “كار بر روی اشتباهات” بازی كرد ، صحبت می كند و می افزاید: “در واقع ، من پتروشف را از خودم نوشتم ، اما كارگردان قهرمان من را متفاوت دید – موهای تیره و بزرگ بینی خوب ، این اتفاق می افتد. “

در واقع ، این اتفاق می افتد. یک واقع گرای ساده می نویسد “مجعد و دماغ” بدون اینکه فانتزی باشد. و اینجا لطیف است: موهای تیره ، بینی بزرگ.

پلیاكف: “روی فرش در یك دفتر نسبتاً مرتفع در میدان قدیمی ،” واختانگوویت ها “، به عنوان آغاز كننده مشاجره ، نجیبانه وارد آن شدند.” درست نیست ، او آن را اختراع کرد.

پلیاکف: “من یک واقع گرا هستم ، نه یک خیال. همانطور که بود – و من می نویسم. حدس می زنم این منطق اینجا باشد. انتخابات در گذشته است ، همه ترجیحات و هویج دریافت شده است ، و یک بار دیگر اقتصاددان مینکین مراقب بود که وفاداری مقوی معتمدان خود به دولت را یادآوری نکند. نه در یک محیط هوشمند! شما هرگز نمی دانید چه؟ آنها می توانند به “باران” سرزنش کنند. آنها اجازه اقامت نخواهند داد. بلاروس نیز در مقابل چشمان ما قرار دارد. “

افسوس ، منطق اینجا خوابیده نیست. محرمانه چیست؟ “باران” چه ارتباطی با آن دارد؟ کجا تقاضای اجازه اقامت کرده است؟ چرا بلاروس هنگام خواندن یادداشت من در مقابل چشمان او ظاهر می شود؟ این فقط شیطنت است. اما ما اصطلاح “وفاداری غذایی” را خیلی دوست داشتیم.

این تابستان ، مصاحبه بزرگ دیگری با پلیاکف منتشر شد: “من سه بار معتمد ولادیمیر پوتین بودم. علاوه بر این ، کاملاً صادقانه و بی علاقه است. برای من کارساز نبود. “

اعتراف می کنم: من واقعاً “(به خاطر داشتن فضای روزنامه) اطلاعات مربوط به ارزیابی وضعیت پلیاکف را” ذخیره کردم “. او نشان دوستی در سال 2006 ، نشان افتخار در سال 2010 و نشان افتخار برای میهن در سال 2015 دریافت کرد. وی این سه جایزه عالی را زمانی دریافت کرد که مدیرمسئول مشهور “Literaturnaya Gazeta” بود ، که در طول شانزده سال رهبری وی منجر به بی اهمیتی کامل شد.

از پلیاکف س askedال می شود: “شما در مورد اصلاحیه صفر کردن ، که بیشترین اختلافات را در جامعه ایجاد کرد ، چه احساسی دارید؟” پاسخ بسیار شبیه وفاداری به تغذیه است.

پلیاکف: “من یک نگرش مثبت دارم ، اگرچه شکل انتخاب شده – پیشنهاد غیر منتظره اولین زن ، کیهان نگار والنتینا ترشکووا – من را کمی گیج کرد. گاهی اوقات به نظر من می رسد که سازندگان تصویر ضامن ما گاهی جایگزین می شوند. کارهای کوچک ، اما آنها این کار را می کنند. “

به روسی ترجمه شد ، وی گفت: من صفر را حمایت می كنم ، اما من زن-كیهان نورد را ایستاده می دانم. یک متولی سه بار ، که هیچ چیزی برای این کار دریافت نکرده است ، خوب ، شاید سه دستور – او پیشنهاد می کند که ظرافت بیشتری به صفر برسد. با این حال ، دولت تصمیم گرفت که فضانورد (البته یک زن) بهتر از نویسنده ابتذال وحشتناک در مورد ماجراهای مقعدی گروهی است.

پلیاكف: “مینكین كاملاً فراموش كرد كه برای خوانندگان توضیح دهد كه من نه به عنوان یك شخص آزرده خصوصی ، بلكه به نمایندگی از انجمن ملی نمایشنامه نویسان (NAD) به مناسبت بسیار خاصی به سازمان های اجرای قانون مراجعه كردم: مدیر تئاتر. واختانگوو کروک از پرداخت هزینه به نمایشنامه نویس نادژدا پتوشکینا خودداری کرد.

این یک دروغ بسیار احمقانه است. اولاً ، تحت تقبیح به سازمان های اجرای قانون ، امضای “لهستانی ها” وجود دارد ، و در هیچ کجا اشاره نکرد که “به نمایندگی از انجمن ملی نمایشنامه نویسان” می نویسد.

و اما پتوشکینا ، او برای بازی خود طی دو سال بیش از 6 میلیون روبل از تئاتر واختنگوف دریافت کرد. به نظر او کمی رسید ، در سال 2018 او شکایت کرد و بازنده شد. سپس ، در سال 2019 ، وی درخواست تجدید نظر خود را به دادگاه شهر مسکو از دست داد. و هفته گذشته او سرانجام در دادگاه عالی شکست خورد. من پیش بینی می کنم دادگاه اروپایی حقوق بشر به پتوشکینا کمک نخواهد کرد ، حتی اگر منافع وی توسط پلیاکوف تازه وارد ظاهر نشود.

پلیاكف: “نمایشنامه های من در سراسر كشور فروخته می شود.”

خانه کامل وقتی است که تمام بلیط ها تمام می شوند ، همه صندلی ها اشغال می شوند. اما ما می دانیم که بعضی اوقات مهمانی های فروخته شده چگونه سازمان می یابند (دقیقاً مانند شخصیت های جمعی برخی از تجمعات رسمی ، شرکت کنندگانی که چیزی را نمی فهمند با اتوبوس از هرجای دیگر آورده می شوند).

پلیاكف می نویسد كه رئیس تئاتر مدرن وراگووا “به دروغ به تخلفات مالی متهم شد”. اما قانون بازرسی تئاتر “مدرن” وجود دارد ، لیست بسیار بزرگی از تخلفات مالی وجود دارد ، از جمله “افزایش 8 ماهه سال 2016 در مقایسه با مدت مشابه در سال 2015 توسط 22 برابر میزان فروش بلیط های تخفیف خورده با تعرفه” همه 100 “، به منظور جذب مخاطب … تحریف گزارش ها از نظر شاخص تعداد بینندگان … نتیجه گیری از معاملات خیالی توزیع بلیط با پاداش 0٪ …”

بلیط 100 روبل؟ بهتر است 50 باشد. سپس (به ویژه در زمستان) هجوم “تماشاگران” بسیار زیاد خواهد بود: توالت سبک و گرم با دستشویی ، حوله های کاغذی بهتر از یک دکه کثیف یخی در خیابان است و حتی هنرمندان نیز چیزی را نشان می دهند. خانه کامل تضمین شده است.

هنگامی که پلیاکوف ، با استفاده از ارتباطات و نفوذ خود ، به موفقیت بی سابقه ای دست یافت: او “جشنواره بین المللی تئاتر” را برای اجرای نمایش های منحصر به فرد خود ترتیب داد. این روزنامه نگار ، در توصیف این حادثه هنری ، در مورد مکالمات خود با مخاطبان در هنگام قطع گفت: “بلیط ها را از کجا تهیه کردید؟” – از مخاطب می پرسم. پاسخ ها مشابه هستند: “ما دعوت شدیم!” ، “آنها در محل کار ما را رایگان دادند!” ، “من آن را از طریق تأمین اجتماعی دریافت کردم.”

و این چیزی است که هرکسی که وقت تماشای “Goat” را نداشت – ذهنیت مورد علاقه پلیاکف را از دست داد:

KIPYATKOVA (بانوی پیر). من همیشه به کف بینی اعتقاد داشتم. به غده ونوس من نگاه کن!

STESHOV. دست انداز عالی! حتی یک تپه کوهی. قول داده اید که خاطرات خود را بخوانید!

KIPYATKOVA. آه ، فراموش کردم! الان میارمش اما ویکتور همچنین باید حداقل سه ، چهار یا پنج صفحه من را بخواند … (برگها).

VITOK. دیوانه ای؟ چه چیزی برای او می خوانم؟

تصاویر. نترس – این به چنین چیزی نخواهد رسید.

VITOK. و کجا خواهد آمد؟

تصاویر. هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

VITOK. من برای شما جنازه خوار نیستم!

STESHOV. بسیار خوب ، بسیار آزار دهنده خواهد بود ، بگویید اخیراً گرایش جنسی خود را تغییر داده اید.

VITOK. چرا ما اصلاً به این میکسر بتن قدیمی احتیاج داریم؟

KIPYATKOVA (ظاهر می شود). در مورد چه چیزی زمزمه می کنید؟

تصاویر. درباره زنانگی ابدی!

KIPYATKOVA. آه ، بچه های شیطان.

STISTS. قول دادید که بخوانید!

KIPYATKOVA. بله ، بیایید به اتاق خواب برویم. من ، مانند پوشکین ، در رختخواب خلق می کنم.

“میکسر بتن قدیمی” یک تصویر زنانه موفق ، برازنده و بسیار واقع گرایانه است. اما تخیل یک رئالیست-اخلاق گرا نیز بیگانه نیست: ویتیوک (طبق افسانه ها) در یک کشاورز جمعی متولد شد که توسط یک خرس مورد تجاوز قرار گرفت. این تمثیل است! کشاورز جمعی روسیه است ، خرس روسیه متحد است: حزب کشور را تجاوز کرد – این معنی مخفی متولی ، دقیق تر ، یک اختراع ، یا دقیق تر ، قصد است. قلب من اینجاست: اینکه چهار بار به پلیاکوف اعتماد نکنم.

… اِ ، همه حقیقت هنوز جا نیفتاده است. ماجراهای روستای پرلدلکینو ، در Literaturnaya Gazeta ، در شورای ریاست جمهوری ، در شورای تحت وزارت فرهنگ ، ذکر نشده است … در آخر ، کمی بیشتر در مورد پول. تئاتر طنز به مدت 16 سال ماهیانه حدود 150 هزار حقوق برای رابطه جنسی گروهی به نویسنده پرداخت می کند. و چقدر در همه تئاترهای روسیه از کوزلنوک نوشید ، بگذارید به او بگوید ، او دوست دارد در مورد دستاوردهای خود صحبت کند.

هشدار: من هرگز بیشتر در مورد پلیاکف نخواهم نوشت. خفقان برای من کاملاً بیگانه است. اشیا attractive جذاب تری نسبت به “بز” و پدر سفارش دهنده آن وجود دارد.