“عصرهای دسامبر” در پوشکینسکی تعداد بازدیدکنندگان کمتری را خواهد داشت

به دلیل همه گیری ، نیمی از تعداد بینندگان را دریافت می کند ، اما کارگردان ، مارینا لوشاک گفت که برنامه های پخش شده برنامه ریزی شده است:

ما آماده اجرای کامل” عصرهای دسامبر “هستیم ، به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای سالگرد در تاریخ موزه پوشکین. البته امسال ویژه است ، نمی توان در این زمینه کاری کرد. نیمی از صندلی های معمول در سالن وجود خواهد داشت. امیدواریم که بتوانیم حضور آنلاین کنسرت های خود را انجام دهیم و همه می توانند مانند پوشکین احساس کنند “.

جشنواره ریشتر اوج فصل موسیقی است که موزه به 105 سالگی این مجری بزرگ تقدیم می کند. این برنامه پر است از قطعات پخش شده در شبهای دسامبر در دو دهه آخر قرن گذشته. سپس خود سوویتاسلاو تئوفیلوویچ برای مردم بازی کرد.

یوری باشمت و تکنوازان مسکو ، میخائیل پلتنف ، الیسو ویرسالادزه ، فردریش لیپس و سایر نوازندگان در این نمایش شرکت خواهند کرد. آنها آثاری از موتزارت ، چایکوفسکی ، شوبرت ، شومان ، شوپن ، شنیتکه و ووستین را اجرا خواهند کرد. اولین نمایش جهانی آخرین اثر آهنگساز – “سالگردها” برای ارکستر مجلسی – که نویسنده آن را به جشنواره “شب های دسامبر” اختصاص داده است.

نمایشگاه “سوویتاسلاو ریشتر. من موسیقی می بینم. ” می توانید قبل از کنسرت یا هر روز دیگری آن را تماشا کنید ، زیرا مراسم امسال بدون وقفه برگزار می شود.

فروش بلیط آنلاین از 23 اکتبر آغاز می شود. این بار در سالن هیچ مکان ایستاده ای وجود نخواهد داشت. برگزارکنندگان از بازدید کنندگان می خواهند که با ماسک به کنسرت ها بیایند و فاصله خود را حفظ کنند.

جشنواره سالانه شبهای دسامبر سوویتاسلاو ریشتر “در سال 1981 به ابتکار مشترک پیانیست و کارگردان برجسته و اکنون رئیس موزه ، ایرینا آنتونوا ایجاد شد. ایده اصلی این گردهمایی نشان دادن وحدت فرهنگ از طریق تلفیق هنرهای زیبا ، موسیقی و شعر است.