تئاتر موزیکال کودکان ناتالیا ساتس فصل 55 را افتتاح کرد

هنرمندان در ماسک. آنها از طریق یک در سالن بزرگ می نشینند. از این گذشته ، تیم تئاتر ساتس ، مانند هر تئاتر اپرا و باله ، بسیار بزرگ است – تکنوازی ها ، گروه کر ، باله ، ارکستر ، کارگاه های آموزشی. به همین دلیل گردهمایی مجموعه به دو قسمت تقسیم شد: اول – گروه اپرا ، گروه کر و ارکستر و دو ساعت بعد – گروه باله و مدیریت.

“این یک دنیای ظالمانه است ، او برای کودکان احساس ناراحتی نمی کند …” ، – کلمات اپرای “الیور” ساخته الکساندر چایکوفسکی از صفحه نمایش از روی پرده بیرون آمد ، که در تئاتر Sats اجرا می شود. پخش این نمایشنامه در اول ژوئن ، روز کودک نمایش داده شد – تقریباً 100 هزار نفر آن را تماشا کردند. ویدئویی درباره کار آنلاین این تئاتر در طول قرنطینه باعث یک واکنش دلسوزانه هنرمندان شد که آرزوی کار خارج از خط را دارند. مدیر هنری تئاتر جورجی اسحاکیان – بدون نقاب. اما او در فاصله قابل توجهی از همکاران قرار دارد. وی بیش از یکبار در سخنرانی خود ، همه گیر را به یاد می آورد. از جمله آدرس های فروشگاه رادیو:

– این میکروفون باید پس از سخنرانی من پردازش شود.

گرچه اسحاكاكیان هشدار می دهد كه فصل “عجیب” خواهد بود ، اما قول می دهد واقعه باشد. و نه برای اولین بار: تئاتر ساتس امروز شاید یکی از پر جنب و جوش ترین گروه های موسیقی روسیه باشد که در آن همیشه کلیشه های غیر معمول و شکستنی شروع می شود. در تاریخ 25-26 نوامبر 2020 ، انواع رویدادهای سالگرد برگزار می شود که کل سالن های تئاتر عظیم را با سالن ها و اتاق های تمرین خود پوشانده است. برنامه های تعاملی ، جستجو و اجرای برنامه برای سنین مختلف از کودک نو پا تا والدینشان وجود خواهد داشت. جورجی ایساکیان که در حال توسعه تئاتر در الگوی فعلی است مدتهاست که یک دوره خانوادگی را طی می کند.

و بلافاصله پس از سالگرد ، بازسازی آغاز می شود. اما تئاتر تعطیل نخواهد شد: در حالی که کار در سالن بزرگ ادامه دارد ، نمایش هایی در صحنه کوچک اجرا می شود. سه فیلم برتر در اینجا برنامه ریزی شده است: باله طنز “سه خوک کوچک” توسط کریلون سیمونوف ، رقصنده ، به موسیقی فرانسیس پوولنک – یک افسانه مدرن خنده دار با طراحی فوق العاده مهیج توسط Ekaterina Zloi.

جذاب: اجرای “ساعت شش بعد از ظهر بعد از جنگ” است که توسط کارگردان والری مرکولوف “یک کمدی موسیقی قهرمانانه” خوانده شده است. این یک روش غیرمعمول برای تئاتر روسی است (اگرچه در برادوی بسیار رایج است) برای انتقال به صحنه تئاتر فیلمی کلاسیک که در سال 1944 توسط ایوان پیریف با موسیقی تیخون خورنیکف به ضرب گلوله به صحنه رفت.

یکی دیگر از نمایش های برتر جهان اپرایی توسط آهنگساز میخائیل برونر بر اساس کتاب گریگوری استر “توصیه های مضر” است. یک تیم خلاق جوان به سرپرستی کارگردان والنتینا گریشنکو روی این پروژه کار خواهد کرد. و البته جشنواره See Music که بدون آن دیگر عاشقان موسیقی نمی توانند فصل تئاتر مسکو را تصور کنند. برای پنجمین بار ، تئاتر ساتس میزبان چندین اجرا از تئاترهای موسیقی منطقه ای در صحنه خود خواهد بود و سال گذشته نیز نمایش برتر خود توسط جورجی ایساواکیان ، اولین تولید روسی از اپرا Les Enfants Terribles / فرزندان بی رحمانه بر اساس رمان ژان کوکتو نمایش داده می شود.

البته ، واقعیت جدید در ارتباط با همه گیر کروناویروس قوانین جدیدی را دیکته می کند. جورجی ایساکیان درباره چگونگی رعایت اقدامات امنیتی در تئاتر گفت:

– مردم به دگراندیشان خیالی و روانی هوشیار تقسیم می شدند. ما واقع گرایان خیالی هستیم. و ما اقدامات امنیتی را بسیار جدی می گیریم. باید از یکدیگر مراقبت کنیم: باید ماسک بپوشیم ، به محل ، میکروفن بپردازیم. ما برنامه ها را چاپ نخواهیم کرد (برای جلوگیری از انتقال کاغذ از دست به دست) ، برنامه های الکترونیکی خواهیم داشت که با کدهای Cewar قابل فعال سازی هستند. اگر امکان ایجاد نسخه مجلسی از یک اجرا به منظور کاهش تعداد شرکت کنندگان وجود دارد ، این کار باید انجام شود. برای تسکین بار ویروسی ، ارکستر زنده را با موسیقی متن آهنگ متناوب خواهیم کرد. ما تمام تلاش خود را برای محافظت از مخاطب و هنرمندان انجام خواهیم داد. جهان به ما یادآوری کرده است که چقدر شکننده هستیم! ما خودمان را “پادشاهان کوه” تصور می کردیم ، اما این طور نیست! بنابراین ، ما با دقت حرکت خواهیم کرد ، گویی روی یخ بسیار نازک …