اولین اجرای پلاسیدو دومینگو در Bolshoi

در 21 اکتبر ، او در کنسول رهبر ارکستر در اپرای Manon Lescaut خواهد بود و در 24 اکتبر ، او در کنسرت Gala آواز می خواند. ولادیمیر اورین کارگردان تئاتر تأکید می کند که مانون لسکو اولین تنور معروف اسپانیایی در بولشوی است: Placido Domingo از راه رسید ، با تمرین با قدرت و اصلی. علاوه بر این ، او برای اولین بار به عنوان رهبر ارکستر در Bolshoi اجرا خواهد کرد و این تنها اجرای وی خواهد بود “.

عملکرد به طور تصادفی انتخاب نشده است. برای اولین بار ، دومینگو جوان بیش از نیم قرن پیش در نقش کاوالیر des Grieux در ایالات متحده ظاهر شد. سپس تنور تازه کار آنقدر خوش شانس بود که با رناتا تبالدی بزرگ آواز خواند ، سپس شرکای او مونتسرات کابالی ، رناتا اسکوتو ، میرلا فرنی و دیگر خوانندگان برجسته بودند. دومینگو رهبری مانون لسكات را از سال 2007 آغاز كرد. تکنوازان برجسته گروه – آنا نچایوا ، اولگ دولگوف و الچین عزیزوف قطعات اصلی را در تولیدات بولشوی خواهند خواند.

ماسترو در جشن گالا “Bolshoi and Placido Domingo: Life at the Opera” ستاره های صحنه جهانی را همراهی می کنند: آنا نتربکو ، پریتی ینده ، کریستینا نیلسون ، یوسیف ایوازوف ، ایلدار عبدرازاکوف و سایر مجریان. ارکستر تئاتر بولشوی توسط سرپرست رهبر ارکستر توگان سوخیف بر عهده خواهد گرفت.