دونالد و ملانیا ترامپ به ویروس کرونا ویروس

آلوده شده اند

< / div>

دونالد و ملانیا ترامپ به ویروس کرونا مبتلا شده اند 2 اکتبر 2020 ، ساعت 12:08 بعدازظهر

Avesta.Tj | 02.10.2020 | دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا و همسرش ملانیا از ویروس کرونا بیمار هستند. كومرسانت می نویسد ، رئیس جمهور آمریكا این را در توییتر اعلام كرد

“امشب و خانم اول آزمایش COVID-19 مثبت کردیم. ما بلافاصله قرنطینه می شویم و بهبود می یابیم. ما با هم بر این غلبه خواهیم کرد! ” – دونالد ترامپ نوشت.

به گفته پزشک معالج شان کانلی ، رئیس جمهور ایالات متحده ، “رئیس جمهور در طول بهبودی به انجام وظایف خود بدون وقفه ادامه خواهد داد.”

بازارهای سهام و کالاها با کاهش قیمت به اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ابتلا به ویروس کرونا واکنش نشان دادند. قیمت جهانی نفت و قیمت سهام NASDAQ و S&P 500 2٪ کاهش یافت.

پیش از این ، آقای ترامپ گفت که او و همسرش آزمایش ویروس کرونا را گذرانده اند. قبل از دریافت نتایج ، خانواده ریاست جمهوری وارد قرنطینه شدند. مشاور رئیس جمهور هاوپ هیکس از بیماری COVID-19 بیمار است.

به گفته بلومبرگ ، خانم هیکس رئیس دولت را در مناظره با جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری و همچنین دیدار با رای دهندگان در مینه سوتا همراهی کرد.

برای یادآوری ، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در 3 نوامبر برگزار شود.

از ابتدای شیوع همه گیر ، 7.31 میلیون مورد آلودگی به COVID-19 در ایالات متحده ثبت شده است ، 208 هزار نفر جان خود را از دست داده اند. ایالات متحده بیشترین تعداد آلوده را دارد.