الكساندر ودرنيكف ، الكساندر ودرنيكف

را به خاطر بسپارند
الكساندر ودرنيكف ، مدير موسيقي و رهبر ارکستر تئاتر ميخايلوفسكي در سال 57 درگذشت.

فعالیت خلاقانه او در تئاتر موزیکال استانیسلاوسکی و نمیرویچ-دانچنکو آغاز شد. در همان زمان ودرنیکوف رهبر دوم ارکستر سمفونیک چایکوفسکی شد و سپس ارکستر فیلارمونیک روسیه را تأسیس و ریاست کرد. وی به مدت هشت سال رهبر ارکستر تئاتر بولشوی بود. و از فوریه 2019 او در میخائیلوفسکی خدمت کرد.

“او یک موسیقی دان ، رهبر ارکستر و بسیار دوست داشتنی من بسیار شگفت انگیز ، برجسته بود. ضبط مورد علاقه من همراه با ساشا ودرنیکوف – دو کنسرت شوپن با یک سمفونی وارسویا – انجام شد. در این فصل ما برنامه های بسیار جالبی داشتیم – قرار بود برای اولین بار سومین کنسرتو Medtner را اجرا کنیم. در روسیه بازی کنید و آن را در لندن با ارکستر بی بی سی ضبط کنید. تاکنون برای من بسیار دشوار است که باور کنم ما با هم بازی نخواهیم کرد “، هنرمند خلق روسیه ، نیکولای لوگانسکی اعتراف کرد.

“تمام زندگی او به موسیقی اختصاص داشت و او در ارکسترها و تئاترهای سمفونیک کار می کرد. در این حالت منظور من تئاتر استانیسلاوسکی و تئاتر میخائیلوفسکی در سالهای اخیر و البته تئاتر بولشوی است. این یک دوره خلاقانه بسیار پر جنب و جوش و جالب بود. و البته ، این یک کار عظیم و شگفت انگیز از سان سانیچ بود. “، مدیر کل تئاتر بولشوی ولادیمیر اورین گفت.

TC “فرهنگ”

30.10.2020

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید