النا کسنوفونتووا گفت که چرا سقط کرده است

النا کسنوفونتووا بازیگر مجبور شد دو بار سقط کند. او در این باره از شبکه NTV گفت. به گفته این هنرمند ، پزشکان اصرار به ختم بارداری داشتند. خانمی در ماه سوم بارداری خود دچار مشکل در پاهایش شد. Ksenofontova اعتراف کرد که از این تصمیمات بسیار متاسف است. به نظر وی ، در این صورت لازم بود که ریسک شود.

به دلیل مسدود شدن بارداری ، این بازیگر دو فرزند دیگر از دست داد. اولین بار که پزشک در مورد مرگ داخل رحمی کودک فقط در روز سوم گفت. عفونت بافت های اطراف شروع شد. Ksenofontova نجات یافت ، اما او به طور موقت حافظه خود را از دست داد.

اکنون این بازیگر دو فرزند دارد. پسر 17 ساله است ، دختر 9 ساله است. النا کسنوفونتووا پنهان نمی کند که فرزند بزرگتر او دارای اختلال طیف اوتیسم است. این تشخیص مشکلات ارتباطی ایجاد می کند. پسر بچه در مدرسه توسط همکلاسی های خود مورد آزار و اذیت قرار گرفت. معلمان همچنین از عدم ارتباط اجتماعی تیموتی شکایت داشتند. این بازیگر اعتراف می کند که پسرش “درون مکعب درونگرا” است و بسیار ترسیده بود که او هرگز دنیای خود را ترک نکند. اما در عین حال او بسیار خوش اخلاق است و پرخاشگری نشان نمی دهد. اما به دلیل اقدامات همکلاسی ها و سوerstand تفاهم معلمان ، پسر بچه عصبی شد و شروع به لکنت کرد.