ساکنان و میهمانان دوشنبه توسط 100 واگن برقی شرکت Belkommunmash

پذیرایی خواهند شد

با 100 واگن برقی شرکت Belkommunmash به ساکنان و میهمانان دوشنبه خدمات داده می شود 14 اکتبر 2020 ساعت 11:45 صبح

Avesta.Tj | 10/14/2020 | حدود 100 واگن برقی مدرن (بدون تماس) تولید شده توسط Belkommunmash تا پایان امسال در دوشنبه ، پایتخت تاجیکستان راه اندازی می شود.

به گفته NIAT “Khovar” ، در حال حاضر 60 دستگاه واگن برقی مدرن به این شهر تحویل داده شده است ، انتظار می رود 40 دستگاه دیگر نیز در دسامبر سال جاری تحویل داده شود.

همراه با این ، دفتر شهردار شهر دوشنبه قصد دارد 300 دستگاه اتوبوس مدرن از جمله دو طبقه خریداری کند. همچنین تصمیم بر این شد که پس از آزمایش 4 واگن برقی تولید شده توسط این شرکت که در ماه مه سال گذشته به دوشنبه تحویل داده شد ، ترالی بوس های جدید خریداری شود.

“این واگن برقی مدرن از نظر هزینه کم انرژی ، سطح و کیفیت خدمات و جابجایی در هر شرایط شهری از مزیت قابل توجهی نسبت به مارک های قبلی برخوردار است.

هزینه یک دستگاه واگن برقی در حدود 250 هزار دلار است. در این واگن برقی جدید می توان تا 90 مسافر را در خود جای داد ، کابین داخلی شامل 22 صندلی ، یک صفحه اطلاعات ، وسایل هشدار مسافران داخل و خارج از کابین و همچنین یک سیستم نظارت تصویری با 8 دوربین است. که راحتی بیشتری را برای مسافران ایجاد می کند.

همچنین برای ورود و خروج مسافران ، یک سیستم “زانو زدن” تعبیه شده است که به راننده اجازه می دهد در صورت لزوم ، تخته پایه ورودی ترولیبوس را با استفاده از یک صفحه کنترل ویژه بالا و پایین کند.

برای افراد معلول در نزدیکی درب میانی تجهیزات رمپ وجود دارد که می توان ورودی را با آن بالا برد و به سطح مورد نظر کاهش داد.

به یاد بیاورید که پیش از این برای بازسازی زیرساخت های واگن برقی در شهر دوشنبه ، بانک بازسازی و توسعه اروپا 8 میلیون دلار اختصاص داده بود ، این مبلغ برای تعمیر پست های موجود ، نصب کابل های تغذیه کننده ، و همچنین خطوط و انبارهای ترولیبوس است.