یکی از ساکنان کانیبادام چهار همسایه

را اخراج و زخمی کرد

یکی از ساکنان کانیبادام چهار همسایه را اخراج و زخمی کرد 1 اکتبر 2020 10:40 صبح

Avesta.Tj | 01.10.2020 | یکی از ساکنان شهر کانیبادام به جرم سو attemp قصد به قتل توسط مأموران پلیس بازداشت شد. این مرد شروع به تیراندازی بی حساب به همسایگان خود کرد.

به گفته مرکز مطبوعاتی وزارت امور داخلی تاجیکستان ، در تاریخ 30 سپتامبر سال جاری ، یک شهروند 24 ساله ساکن کانیبادام ، در حال مستی ، برای همسر 23 ساله خود به خانه پدر همسرش آمد.

این مرد به پدر شوهر و اعضای خانواده خود توهین کرد ، شیشه های درب ورودی و تلفن همراه پدر شوهرش را شکست و سپس به خانه خود بازگشت.

در خانه ، مظنون تپانچه تولا ، اجازه حمل و نگهداری را که در اکتبر 2019 دریافت کرده بود ، برداشت و با تپانچه به بیرون رفت و در آنجا یک شلیک کرد.

در این زمان ، پس از شنیدن صدای تیراندازی ، چهار نفر از همسایگان مظنون به خیابان بیرون آمدند ، در این مظنون تیراندازی بی رویه ای را آغاز كرد ، در نتیجه هر چهار مرد زخمی شدند و در بیمارستان بستری شدند.

در این راستا ، یک پرونده جنایی تحت ماده 237 قسمت 3 (اوباشگری) ارتکاب یافته با استفاده از سلاح) ، 32 (اقدام به جرم و 104 قسمت 2 (اقدام به قتل)) قانون کیفری جمهوری تاجیکستان تشکیل شد ، تحقیقات در حال انجام است.