معاون وزیر امنیت ملی و شورای دفاع اوکراین: تحریم ها علیه فدراسیون روسیه باید تقویت شود

معاون وزیر امنیت ملی و شورای دفاع اوکراین: تحریم ها علیه فدراسیون روسیه باید تقویت شود 25 سپتامبر 2020 ، ساعت 16:30

Avesta.Tj | 09/25/2020 | معاون وزیر امنیت ملی و دفاع سرگئی کریوانوس اطمینان دارد که همکاری با شرکای بین المللی باید منجر به افزایش تحریم ها علیه روسیه شود.

طبق Ukrinform ، Kryvonos این را در برنامه “در واقع: کریمه” در کانال تلویزیونی DOM گفت.

به گفته وی ، اوکراین در این مرحله نمی تواند با زور مشکلات را حل کند و در دو جبهه جنگ کند ، حتی به طور قانونی سرزمین هایش را پس می دهد.

“بنابراین ، وظیفه شماره یک ادامه همکاری فعالانه با رهبران جهان ، طرح مسئله تحریم ها علیه فدراسیون روسیه ، رساندن روسیه با این تحریم ها به حدی است که سوال پیش خواهد آمد – یا آنها از کریمه دست خواهند کشید ، یا” بدون شلوار “خواهند ماند ، به طور مشروط صحبت کردن ، و این اصلی ترین چیز است. بعلاوه ، در عین حال ، برای تقویت توانایی دفاعی خود در داخل کشور ، این امر باعث می شود ، در صورت لزوم ، اقدام به زور انجام شود. “

وی ایجاد یک بستر بین المللی کریمه و متحد کردن افرادی که مسئله اشغال زدایی شبه جزیره کریمه را در سطح جامعه جهانی مطرح می کنند بسیار مهم خواند.

“از همان ابتدا ، پس از اشغال کریمه ، روسیه شروع به منحرف کردن جامعه جهانی و رهبری اوکراین از این مشکل کرد. این را فراموش کنید ، مشکلی دارید – ابتدا مسئله را با Donbass حل کنید. این یک دستکاری ایدئولوژیک رایج است – تعریف اولویت ها و دستورالعمل های نادرست. اجازه دهید ما به آنجا نگاه کنیم ، اما فراموش کنیم ، این مسئله را حل کنیم. بنابراین ، این در سطح جامعه جهانی اتفاق می افتد. بنابراین ، آنها در مورد مسئله حل Donbass تمرکز می کنند – آنها کاملاً در مورد کریمه ساکت هستند. اگرچه مسئله کریمه با مسئله خاتمه جنگ در دونباس در یک سطح است ، “کریونوس گفت.