آنها تصمیم گرفتند تاریخچه پرونده اولگ منشیکوف را به قیمت دو هزار دلار

با توجه به جمع ، تشخیص قهرمان روز جدی تر است. با این حال ، طبق اطلاعات ما ، اولگ اوگنیویچ امسال نتوانست در برابر یک بیماری بسیار شیک مقاومت کند. حتی قبل از شروع فصل گذشته ، او با حضور در بیمارستان همه را ترساند ، هرچند طوری رفتار کرد که انگار اتفاقی نیفتاده است ، و همچنین به شناسایی همکاران خود که به کمک پزشکی به کلینیک نیاز داشتند کمک کرد.

اولگ منشیکوف شخصیتی منحصر به فرد است. او برای مدت بسیار طولانی رد یک قهرمان جوان و پیچیده را حفظ کرد و در این امر هیچ برابری نداشت. این حرفه درخشان پیشرفت می کرد ، سرنوشتی باشکوه اروپایی ترسیم می شد. جلال در خانه در اوایل دهه 1980 پس از اکران فیلم “The Pokrovskie Vorota” ساخته میخائیل کوزاکوف ، جایی که منشیکوف در حالی که هنوز دانشجو در مدرسه تئاتر بود ، کوستیک لمس کننده را بازی کرد ، رخ داد. شچپکینا

او در نمایش “صحنه های ورزشی 1981” توسط والری فوكین بر اساس نمایشنامه رادزینسكی كه در سال 1985 در تئاتر روی صحنه رفت ، چقدر فوق العاده بود. ارمولووا تمام مسکو مشتاق نگاه به چهار دیوانه بود ، که علاوه بر منشیکوف ، شامل تاتیانا دورونینا ، تاتیانا دوگیلوا و ویکتور پاولوف بود. اوج زندگی حرفه ای او در دهه 90 بود ، زمانی که منشیکوف در نمایش کالیگولا در نمایشی با همین نام توسط پوتر فومنکو ظاهر شد و در اروپا کار خود را آغاز کرد. سپس به نظر می رسید که او قصد انتقال به غرب را دارد. در سال 1991 ، نمایشی در لندن اکران شد که در آن اولگ منشیکوف نقش یسنین را بازی می کرد و ونسا ردگریو در نقش ایزادورا دانکن شریک زندگی او شد. سپس یک تولید در پاریس بود که با فیلمساز فرانسوی Regis Warnier در فیلم شرق و غرب همکاری می کرد. در همان دهه 90 نمایش “نیژینسکی” با بازی منشیکوف به عنوان رقصنده مشهور روسی در روسیه روی صحنه رفت. در سال 1995 ، او “انجمن تئاتر 814” را ترتیب داد ، “وای از شوخ طبعی” را اجرا کرد ، که اگرچه مورد انتقاد قرار گرفت ، اما می رود و می رود – نه برای رسیدن به آنجا. دهه 90 – این فیلم ها “Duba-Duba” ساخته الكساندر خووان است كه “اسكار” “سوخته توسط خورشید” توسط نیكیتا میخالكف ، “سلمانی سیبری” وی و “زندانی قفقاز” سرگئی بودروف را دریافت كرد.

این یک زندگی دلربا بود و … آرامش بعدی. به نظر می رسید که مدیران از عدم دسترسی منشیکوف ترسیده اند. اما معلوم شد که این کاملاً درست نیست. نقش ها پیشنهاد می شد اما بازیگر انتخابی بود. همانطور که نیکولای لبدف ، کارگردان فیلم برای ما توضیح داد ، او فقط آنچه را که نگرانش می کند انتخاب می کند: “همه چیز اولگ منشیکوف از قلب او می گذرد”.

زمان گذشت ، و در برخی مواقع اولگ اوگنیویچ با جهشی قاطعانه آستانه سن را پشت سر گذاشت. نیکولای لبدف با آمدن به افسانه شماره 17 ، عکسهای MK از Menshikov و مربی Tarasov را که قرار بود بازی کند ، نشان داد. به نظر می رسد – آسمان و زمین. نیکولای لبدف به MK گفت: “من فکر نمی کردم که اولگ منشیکوف نقش تاراسوف را بازی کند.” – من فقط او را در این نقش تصور نمی کردم. وقتی با هم ملاقات کردیم ، یک مرد خوش تیپ با لبخندی جوان جلوی من نشسته بود. و تاراسووا فردی غمگین و سنگین بود. اما قبلاً هنگام خواندن متن ، فراموش کردم که یک مرد خوش تیپ با لبخندی دندانه سفید در مقابل من است ، و تصویری از مردی با نشاط وحشیانه ظاهر شد ، که می دانست در حد توانایی های خود چگونه عمل کند.

اکنون منشیکوف دائماً روی پروژه های بلند پروازانه کار می کند – او بازی کرد. یاکوف گورو ، محقق سرمایه در نقاشی های “Gogol. آغازین »و« گوگول. انتقام وحشتناک »، جادوگران و زنان غرق شده در آن زندگی می کنند ، جایی که نیکولای گوگول حضور دارد و ارتباطی با دنیای دیگر وجود دارد. او با فیودور بوندارچوک در “جاذبه” و “هجوم” بازی کرد. و این روزهای دشوار بازیگر در یکی از سیستم عامل های پخش سریال “روان” از بوندارچوک است که توسط پائولینا آندریوا نوشته شده است ، جایی که اولگ منشیکوف نقش غیرمنتظره دیگری را بازی کرد.

او نسبت به دیوانه ترین ایده های تئاتر و سینما باز است. وی در مصاحبه ای با MK گفت: “مهمترین چیز قدرت اقناع و عفونت است.” و اعتماد نیز مهم است. به عنوان مثال ، منشیکوف به بوندارچوک اعتماد دارد. وی که نقش ژنرال لبدف را در فیلم هجوم از وی دریافت کرد ، گفت: «هر کاری که فکر می کنید لازم است انجام دهید. من کاملا به شما اعتماد دارم. ”