نحوه فیلمبرداری “شیاطین دریا”

طبق فیلمنامه ، شخصیت های اصلی سریال هر از چند گاهی به سفرهای مختلف کاری از جمله سفرهای خارجی می روند. اما اغلب گونه های خارجی در فضاهای بومی خود یافت می شوند. شیاطین دریا چندین مکان سنتی دارد: گلندجیک ، پترزبورگ ، ویبورگ و اطراف آن. معلوم شد که این مکان ها ، با یک تخیل خاص ، به راحتی می توانند مانند سایر کشورها از بین بروند. به عنوان مثال ، اسکاندیناوی ، جایی که قهرمانان سریال در فصل دوم به آنجا رفتند ، در حومه سن پترزبورگ پیدا شدند. منطقه مدرن و مرتفع Kurortny دقیقاً مانند تصور بسیاری از شهرهای اسکاندیناوی به نظر می رسید. خاور دور و حتی ژاپن در نزدیکی ویبورگ پیدا شد ، جایی که مناظر به سادگی نفس گیر است.

با کشورهای عربی که “شیاطین” نیز از آنها بازدید کردند ، کار دشوارتر بود و گروه فیلمبرداری مجبور شدند به مصر پرواز کنند. مکان های مورد نیاز برای فیلمبرداری خیلی سریع پیدا شد ، بر خلاف پرمنگنات پتاسیم ، که توسط مواد شیمیایی برای انفجارهای زیر آب مورد نیاز بود. پرمنگنات پتاسیم هرگز در مصر یافت نشد ، آنها باید از سن پترزبورگ تحویل داده می شدند.

گاهی اوقات گروه فیلمبرداری در مناطق جدید روسیه کار می کنند ، اما کاملاً در همه جا مانند خانواده از بچه ها استقبال می شود. حتی اگر آنها ساکنان محلی را با ساختگی مین های دریایی بترسانند ، همانطور که در سالن نمایش در کالینینگراد بود.

بازیگرانی که از همان فصل اول مشغول فیلمبرداری سریال هستند ، در مصاحبه ها می گویند که قسمت های قدیمی احساس واقعی را برای آنها به ارمغان می آورد. اولگ چرنوف خود را با یک سرباز جوان مقایسه می کند که فقط دوره سربازی جوان را می گذراند. اما با گذشت زمان ، ستاره های این پروژه به افرادی تبدیل شدند که با غواصی ، جنگ تن به تن ، سلاح ، مواد شیمیایی و غیره بسیار آشنا هستند. و ایوان پارشین نیز به عنوان یک متخصص تخصصی وارد این سریال شد: این بازیگر آموزش غواصی دارد ، خصوصاً در مرحله اولیه فیلمبرداری بسیار مفید بود.