کالیاگین پیشنهاد داد که Rospotrebnadzor رپرتویی برای سالن های نمایش

انتخاب کند

الكساندر كالیاگین بدون تاخیر زمانی به میكروفون می آید و با برداشتن ماسك خود (اتفاقاً تنها كل سالن) اخبار را اعلام می كند. “اول از همه ، برای زندگی آنلاین متشکرم. شما تمام تلاش خود را کردید تا آن را با لباسهای مختلف نشان دهد ، – شروع می کند کالیاگین. – ما اکنون نه تحت وزارت فرهنگ ، بلکه تحت رهبری روسپوتربنادزور زندگی می کنیم. به طور کلی ، من پیشنهاد می کنم که Rospotrebnadzor رپرتوار را انتخاب کند و نقش هایی را به هنرمندان اختصاص دهد. “

اما شوخی ها کنار ، کار در پیش است. در روز افتتاح رسمی این فصل ، تئاتر اولین نمایش برتر را نمایش می دهد – نمایش “برای بودن!” بر اساس خاطرات نظامی هنرمند بزرگ روسی Innokenty Smoktunovsky ، که توسط Ekaterina Granitova به صحنه رفته است. قرار بود اولین نمایش در 9 مه برگزار شود ، اما به دلیل قرنطینه ، آن را به سپتامبر موکول کردند. میلیون ها بیننده به هیچ وجه Innokenty Smoktunovsky را با جنگ مرتبط نمی کنند. بلکه با میشکین ، هملت ، دتوچکین ، تزار فیودور یوانوویچ ، چایکوفسکی و پورفیری پتروویچ. اما اینوکنتی میخائیلوویچ در 17 سالگی به جنگ ختم شد ، زخمی شد ، اسیر شد و به طور معجزه آسایی درگذشت.

و در پایان ماه سپتامبر ، شاعر ، ولاد مالنکو ، پروژه “# Ostorozhnobasni” را ارائه می دهد. فقط در عرض یک ساعت ، بینندگان افسانه های مدرن را می شنوند ، مورد تقاضای دانشجویان موسسات تئاتر. جوجه تیغی های پوست سر ، یک میگوی پر زرق و برق ، یک الیگارشی روغن ، یک بازیگر زن مشک ، و الکساندر پوشکین وجود خواهد داشت. “افسانه ها نوعی آنتی بادی هستند. ولاد مالنکو می گوید ، بنابراین بینندگان منتظر یک فوق پیشگیری هجوآمیز در برابر همه ویروس ها هستند.

علاوه بر این ، الكساندر كالیاگین از مزایای تاتیانا ولادیمیروا خبر داد. به احتمال زیاد نمایش “معجون عشق” اثر پیتر شفر خواهد بود. برنامه نخست برای دسامبر برنامه ریزی شده است. در سال 2021 ، بوریس موروزوف کارگردان کار نمایش الکساندر استروسکی را آغاز می کند. و ولادیمیر پانکوف تئاتر ماندات را ارائه داد.

کارگردانان جوان نیز در کارگردانی تلاش خواهند کرد. Et Cetera هر ساله شب های DIY را اعلام می کند. در بهار ، کارگردانان قسمت های کار شده را نشان می دهند که براساس آنها مشخص خواهد شد کدام پروژه ها در صحنه بزرگ Et Cetera زندگی می کنند.