قرنطینه Neuromonakh Theophan و سودا کرم را برای آزمایش

درام قدیمی روسیه با لزینکا

شب ، هنگام قدم زدن در یكی از خیابان های یكاترینبورگ در طول جشنواره شب موسیقی اورال ، ناگهان صدای غرش شنیدم ، گویی كه گله ای از اسبها از دور گال می زدند. حسی وجود داشت که حتی زمین با لرزش لرزید. این Neuromonakh Theophan ، یکی از عجیب ترین و محبوب ترین هنرمندان جایگزین معاصر است که گله های خود را سرگرم می کند. در جهان یک شخصیت عجیب و غریب که همیشه با کلاه ای که چهره خود را پنهان می کند و همراهی با یک خرس و دی جی نیکودیم چهره خود را اجرا می کند چه نام دارد ، هنوز هیچ کس نمی داند. در همین حال ، او به طور فعال سرگرمی ها و آزمایش های موسیقی خود را ادامه می دهد ، یک پروژه دیگر – پانک پانچ به نام “PNEUMOSLON” را به طور فعال ادامه می دهد ، جایی که او نیز در تصویر (در یک نقاب) در صحنه ظاهر می شود ، و اکنون یک آلبوم سنگین از 20 آهنگ با نام “آکوستیک” منتشر کرده است. “.

دیسک باعث یک تحریک جدی شد. واقعیت این است که فوفان سبک خود را “طبل قدیمی و باس قدیمی روسیه” می نامد ، و با عبور از عناصر این جهت الکترونیکی با عامیانه. جمعیت تشویق می کنند. علاوه بر این ، مناسب برای دوستداران موسیقی راک در بزرگترین جشنواره های انرژی است. در اصل ، ارائه این پروژه در آکوستیک بسیار دشوار بود ، اما ارائه چنین برنامه ای صورت گرفت. علاوه بر این ، در قرنطینه – در ماراتن آنلاین “من منتظر موسیقی خود خواهم ماند.” اوضاع بالای سقف است! ضبط مناجات جدید ، کار در ساخت یک فیلم ، توسعه تجهیزات جدید کنسرت ، فناوری های جدید برای نمایش در کنسرت ها “، – سپس نوروموناخ به MK گفت. و او به سخنان خود صادق بود. نتیجه دیسک منتشر شد. جای تعجب است که در نسخه های صوتی صدای ترکیبات حتی غنی تر شده و به هیچ وجه ساده تر نمی شود. راک اند رول از “Tropa” ضربه می زند – اگر کمی بیشتر خواب ببینید و با تنظیم آن بازی کنید ، می توانید به راحتی یک فیلم اکشن راک تهیه کنید ، به نظر می رسد که در آهنگ “Cold in the Woods” ریتم های آمریکای لاتین بلغزانند و به آهنگ “Craft” کاملا غیر منتظره می توانید آسان رقص lezginka. البته ، درام پر انرژی انرژی بالالائی همچنان خط اصلی است. همانطور که این هنرمند در همان آهنگ اول اعتراف می کند: “بلند شدن برای یک درام برای من آسان است … رفتن به یک درام برای من آسان … رقصیدن با یک درام برای من آسان است …” ، و در آهنگ دیگر او ادامه می دهد: “آواز به من اجازه نمی دهد محو شوم ، آه درام قدرتمند قدیمی روسیه”. خوشبختی تند و تیز با یک لمس جزئی از غم و اندوه ، جدی بودن (تا حدی کمتر ، صادق) – همراه با طنز است. چه نامهایی به تنهایی وجود دارد – “نیرومندی راهی برای زندگی است” ، “غرق شدن برای فوفان”. “پس بدانید” تقریباً شبیه تصنیف به نظر می رسد. در بوم صوتی متنوع ، همه چیز در هم تنیده است. این آلبوم مانند یک اجرای موسیقی صوتی ، مانند یک اپرا راک یا مانند یک حماسه به نظر می رسد. حماسه با یک نسخه آکوستیک از ضربه “Trample” با کر مشهور به پایان می رسد “باید میدان را پایمال کند”. Neuromonakh در حین اجرای نمایش در هوای آزاد ، یک جذابیت را ترتیب می دهد: طرفداران در مقابل یکدیگر در دو دیوار ایستاده اند ، و سپس شروع به دویدن به سمت یکدیگر می کنند. “فقط دختران قرمز رنگ کنار می روند!” – تئوفان هربار هشدار می دهد. هنوز یک دختر مجرد صدمه دیده است

تجربیات کیهانی “افراد قبلی”

دیستوپیا به ویژه با لمس فانتزی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. با توجه به آنچه سورپرایز 2020 برای همه زمینی ها به ارمغان می آورد ، بحث در مورد زمان پرواز به یک سیاره دیگر افراد خلاق را دور نمی زند. کرم سودا آلبومی را منتشر کرده است که نه مانند آنچه قبلاً انجام داده است و نه از آنچه هنرمندان دیگر خلق کرده اند. دیسک “Intergalactic” ترکیبی از آهنگ های روایی و موسیقی است که منعکس کننده و ادامه نقشه داستان است. یک دیسک کتاب صوتی 5 فصل ، که در آن یک قهرمان بی نام ، با صدای متیو مک کاناوی ، داستان خارق العاده ای راجع به چگونگی فرار “پیرمردان سابق” از عطارد ، تصرف شده توسط ایده های احیا شده مارکسیسم ، می گوید. خود راوی محکوم به فرار بود ، زیرا مرگ او را در سیاره خانه خود انتظار داشت. او متهم به برادر داماد پادشاه بود. محبوب آنا نیز به اعدام محکوم شد ، زیرا گلهای رز را با آب یخبندان سیراب می کرد. کار در پناهگاه ها به کاهش مجازات کمک نکرد ، بنابراین مجبور به فرار شدند. در همان زمان ، قهرمان با قضاوت از گفته های خودش ، از روانگردان ها استفاده می کند ، زیرا او دیگر نمی تواند آنچه را که روی عطارد اتفاق می افتد بایستد ، آنا نگه می دارد و آن را “زنی بسیار قوی” عنوان می کند. اعضای اودیسه امیدوارند که همه ساکنان این سیاره را که ناخواسته به نظر می رسد به دنیاهای جدید منتقل کنند. با این حال ، در این سفر ، همه چیز خیلی ساده به نظر نمی رسد ، آزمایشات در راه است. به طور کلی ، داستان برای ضعف قلب نیست. اگرچه به نظر می رسد قهرمانان از عطارد فرار می کنند ، اما تکنسین آنا رومانوفسکا در یکی از این آهنگ ها آواز می خواند: “ببخشید ، زمین ، تا دوره جدید برنخواهم گشت. و اجازه دهید که برف های یک سیاره دیگر پیچیده شود ، مرا فراموش کنید ، کهکشان من را فراموش کنید. ” ریتم های کیهانی بیانی به یک الگوی مشترک ترکیب می شوند. این آلبوم جلوه ای همهجانبه ایجاد می کند.

معروف ترین آهنگ های کرم سودا “دیگر مهمانی نیست” و “گریه برای تکنو” هستند ، اما خلاقیت و تخیل آنها بسیار گسترده تر است. تصادفی نیست که نوازندگان توسط ایوان دورن مورد توجه قرار گرفتند ، که برچسب آنها شروع به تولید کرد ، زیرا او همچنین عاشق آزمایش های شیک است که همه مرزهای ممکن موسیقی را می شکند. خانه پاپ ، r’n’b ، downtempo – محققان ژانرهای مختلفی را با هم ترکیب می کنند. تا به حال ، آنها هنوز بیشتر به عنوان یک گروه رقص درک می شدند ، اما همانطور که می گویند ، پس از Intergalactic ، س questionsالاتی مطرح شد. نمی دانم هنرمندان دیگر به چه شکلی شنا می کنند و مخاطب چگونه به تجربیات جدید واکنش نشان خواهد داد. آلبوم کتاب فانتزی سلیقه شنوندگان را جلب کرد و به نمودارهای iTunes رسید.