کرید و تیماتی در یک ویدیوی جدید لوکاشنکا را به Starfall

پاره کردند

دلیل این احساس” تجمع “غیرمنتظره ترین و بیرحمانه ترین افراد است ، همانطور که حتی در آستانه نمایش ، دشمنان ، به نظر می رسید. این دشمنی ، همانطور که در آن شوخی درباره “همه چیز بین ما پاره شده است” از گفتگوی دو پا ، به دلیل اخراج عروسک پاپ-هیپ هیپ پاپ عروسک Yegor Creed از برچسب ستاره سیاه بوجود آمده است ، نه تنها با درهای محکم عصبانی ، بلکه همچنین با تهدیدهای Karabass برای محروم کردن تیماتی جانشین سابق قدیس یک نام صحنه ای است که “مالکیت شرکت” است. یگوروشکا با یک ساده و رنگ پریده ، مانند نام فرهایش ، نام خانوادگی بولاتکین ، که در شناسنامه ثبت شده بود ، یک قدم تا ابد باقی ماند. چه کسی جهنم به یک ستاره نیاز دارد – حتی قلب دوست ، اما با چنین نسبتی ساده؟ ..

هنوز چند سال از درام و تراژدی سپری نشده است ، اما چند ماه پرتنش است و درگیری بین همکاران سابق و نوع دوستان ناگهان از سر گرفته شده است. Yegor zastebali Timati تقویت شده برای میمون – نه به معنای فیزیولوژی ، نه ، بلکه برای تقلید در نمایش تلویزیونی “لیسانس”. نفر دوم نیز در پاسخ به مورد اول ماند. با این حال ، در برابر پس زمینه حیوانات سابق حیوانات ، که حتی در زمان تف دادن به چیزهای ضعیف بیلان ، کرکوروف و سایر قرارها با خروس تیماتی ، به کمال رسیده است ، درگیری فعلی تقریباً شبیه عشق خرج کردن و نیش زدن ، مانند مقدمه ای عاشقانه برای رابطه پرشور است.

معلوم شد همه چیز یک مقدمه است. مقاربت “غیر منتظره” طولی نکشید و به یک “Starfall” لورکس تبدیل شد ، که با این حال ، “متناسب” نشان داده نشد (یعنی مسیر مشترک – آخرین “شما کجایید ، کجای من” آخرین توسط “دوستان آن زمان” در سال 2016 منتشر شد گرم) ، اما تقریباً یک نبرد (در مقابل) ، نوعی مسابقه رپ “بچه” موسیقی. اگر البته ، می توان چنین مدل لباس شل و راسته ای را با کت خز صورتی رنگ یکی در پس زمینه دیگری که پس از ساعت ها آماده سازی دقیق برای یک “قرار ملاقات” موسیقی از آرایشگاه وارد شد ، فراخوانی کرد.

وقتی آگنتا فالستکوگ برای همیشه از ABBA خارج شد ، برای همیشه وجود داشت و حتی کلیپ جوبیلر “ABBA: آخرین ویدیوی ما همیشه” برای سی امین سالگرد پیروزی این گروه در یوروویژن باید در سال 2004 در قالب “تکه تکه شده” فیلمبرداری می شد ، شورشیان را با خانواده سابق خود فقط روی میز ویرایش جمع می کند. او حتی به خاطر عکاسی تاریخی کاملاً حاضر نبود با آنها در یک اتاق باشد. این پایبندی به اصول است! قدرت روحیه و انعطاف ناپذیری!

به اصطلاح نبرد بین تیماتی و کرید معلوم شد چیزی بیش از یک ترفند صحنه دار جعلی است که توسط چیزهای ارزان قیمت از انگشت بیرون کشیده می شود. مطمئناً ارزش کشیدن موهایتان را ندارد ، زیرا الگوی “مکیدن انگشت” در صحنه اصلی پاپ کسب و کار نمایش مدرن روسیه تقریباً مسلط شده است ، حتی اگر چیزی در هیپ هاپ مقاوم باشد.

“عشق اینجا دیگر زندگی نمی کند” – از نظر نبوی ، همانطور که مشخص شد ، ولاد استاشفسکی یک بار آواز خواند ، اکنون تقریباً نمونه ای از صداقت نفسانی در پس زمینه واقعیت های موسیقی متقلبانه پلاستیکی جریان اصلی رسمی است ، جایی که هیچ عشق ، اشتیاق ، دوستی ، هیچ حتی دشمنی واقعی انطباق کامل ، بدبینی ، بی تدبیری ، محاسبه مبتذل ، همه چیز به خاطر یک دلیل – داستان اعتیاد به تبلیغات تبلیغاتی ، که به طور انحصاری از درآمدزایی در می آید ، به موضوع داستان نادرست و اصطکاک تبدیل شد. آیین گوساله طلایی ، البته همیشه موتور تجارت نمایشی و همچنین تجارت به طور کلی بوده است ، اما اکنون به نظر می رسد که چیزی به عنوان قربانی آن افتاده است ، بدون آن قسمت اصلی این ساخت و ساز غیرقابل تصور است ، به عنوان مثال نمایش – صداقت خلاقیت ، صداقت نویسنده.

تنها می توان حدس زد که بحران همه گیری چقدر دم متهمان “Starfall” را نیشگون گرفته است ، اگر علی رغم خصومت شخصی خود ، آنها به بهانه روابط عمومی پیش پا افتاده شروع به بازی در قالب جعلی کردند. اگرچه تمام “متنفر” های بدنام هم اکنون از همان ابتدا تقریبا ساخت یافته به نظر می رسند. احتمالاً آنها ، مانند بردگان در گالری ها ، با حذف جریان “در مقابل” رنج می بردند ، زیرا شكنجه به معنای واقعی كلی از هر صدا ، ژست ، حالت ، حتی در جایی كه آنها سعی می كنند دانه ای از كنایه از خود را بیرون بكشند ، بیرون می زند ، این یك روش كاملاً فایده ای است ، اما در این مورد كاملاً بی فایده است .

آنها جاستین بیبر و دریک را جلب می کنند – آنها می گویند ، “ما می توانیم همانطور که هست تکرار کنیم”. خنده دار و هوشمندانه خواهد بود اگر بیبر و دریک بدانند که کرید و تیماتی چه کسانی هستند. سپس معلوم خواهد شد که مقایسه دارای ارزش و ارزش مساوی است ، همانطور که در مورد ستارگان بزرگ که اغلب یکدیگر را سنجاق می کنند ، اتفاق می افتد ، و اینگونه است که یک دست دوم ، از فرومایگی خود ناامید ، ظاهر می شود. و نه تنها به خاطر سوپراستارهای آمریکایی که بیهوده ذکر شده اند. به مردم ، که بی شرمانه به عنوان یک احمق رک و صریح در معرض دید قرار گرفت ، محصولی کاملاً بیات و تکرار بدوی ابتدایی فروخته شد. تیماتی ، به یاد دارم ، قبلاً با کرکوروف ، که توسط او تف شده بود ، “آشتی” کرده بود. یک پسر عجیب – گاهی اوقات او یک سگ است ، سپس او دوست است ، سپس “درایوهای عقب” را خرد می کند ، سپس همبرگر را از دستان “ناپاک” غر می زند. یا شورت ، یا یک صلیب ، درست است …

حتی قابلیت اطمینان سیاسی نیز قربانی این هیاهو شد. اگر Creed از این نظر حتی بیشتر یا کمتر مناسب است ، در Timati در حال حاضر هیچ کجا نه تنها برای انجام یک خال کوبی جدید ، بلکه برای آزمایش نیز وجود دارد. “ستاره سیاه” شبه رپ خادم روسی ، که مدتها به “خط عمومی” وفاداری کرده است ، در کار جمعی پر شور “عزیزم نمی گذرد” با کرکوروف ، باسکوف ، بوینوف و دیگران مانند آنها در حمایت از لوکاشنکو بسیار ارگانیک تر به نظر می رسید ، زیرا این دقیقاً “خط عمومی” است ” با این حال ، در “سقوط ستاره” به طور ناگهانی چیزی کاملا غیر قابل تصور به صدا درآمد: “شما باید با عزت بروید ، و نه مانند سبیل” ، تیماتی غر میزد. در همان زمان ، Creed با کت خز صورتی یک مسلسل را گرفت: “ماشین بدون گیره ، از یک ترامپولین به مدار می رود ، به فضا می رود ، ستاره ها بدون پوشیدن چتر در حال سقوط هستند”.

اوه چطور! این فقط لوکاشنکو “سبیل دار” نبود که کولنکا با “چتر نجات” و روگوزین با “ترامپولین” نیز به آن دست یافتند. چرا؟ به هر حال ، خط کلی … گرچه اگر غیر اصولی غار را کنار بگذاریم ، وقتی به خاطر یک HYIP درآمدزا ، مادر خود را می فروشید ، و نه آن پیرمرد با Roskosmos ، ممکن است یک سو ظن توطئه به وجود آید: آیا به این روش روی حیله و تزویر به شما سپرده نشده است ، به عنوان مثال به زبان تیمتی بدون استخوان ، برای آگاهی دادن به کشور و جهان در مورد تغییر همان “خط عمومی”؟ “چه معبری!” – آهک با سستی زمزمه می کند …

به طور کلی ، این احتمال وجود دارد که دانشمندان علوم سیاسی و کرملینولوژیست ها در این زمینه چیزهای دیگری برای حدس و گمان داشته باشند ، به جز موقعیت مدنی این هنرمند ، از آنجا که موقعیت در اینجا چیست؟ همه همان ، نه Oksimiron تازه ضرب شده با نویز یا Vasya Oblomov. حتی Arbenin با Leva و Shura Bi-2 نیست. علاوه بر این ، “موضع مدنی” بدنام مدتهاست و بی چون و چرا در آیه “مسکو” ابراز شده است. پس از آن متنفر شد ، به یاد می آورم ، از مقیاس خارج شد. “من با گوف در مسکو هستم. می دونی بعد چی شد؟ ” – تلاش دیگر تیماتی برای “خودآزینی”. و گوف دنبال کرد: “من نمی دانم چگونه در این ویدیو قرار گرفتم.” خوب ، خوب …

بچه ها ، برای مدت طولانی خداحافظ از مسافت هفتم مسکو- وورکوتا را آموزش دهید …