ماکس پوکروفسکی: “ما فرزندان ترور هستیم”

اکنون وی ویدئویی قدرتمند و سازش ناپذیر با عنوان تحریک آمیز از واژگان گمنام منتشر کرده است که متأسفانه نمی توان در صفحات انتشار لقب گرفت. در ملایم ترین نسخه ترجمه به روسی ادبی ، به نظر می رسد “ما آن را فهمیدیم.” مکس می گوید: “کمتر از یک هفته از لحظه ای که اولین نت این آهنگ در ذهن من به پایان رسید تا زمان کامل شدن ویدیو گذشت ، گذشت.” فنجان صبر پر از آب بود ، و همه افکار ، احساسات و درد در بهمن در ترکیب و فیلم در آن پیچیده شد.

در ابتدای فیلم ، ماکسیم با کسی که از طریق تلفن صحبت می کند ، تحریک پذیر است. در اطراف – فقط زمینه ای از آسفالت و هیچ چیز دیگر. با عصبانیت ، او یک موبایل را به سمت وسایل نقلیه خرد می کند ، سپس یک لپ تاپ ، یک خفاش بیس بال – یک صفحه تلویزیون بزرگ ، رادیو ، که سریعتر و سریع تر به سمت دوربین حرکت می کند.

متن آهنگ یک پیام واضح و دقیق است. این بار – بدون استعاره و عبارات زینتی: همه چیز کاملاً واضح ، قابل درک و شفاف است. پوکروفسکی آواز می گوید: “همه چیز به نوعی مه است ، من روی ابزار می روم ، هیچ کس در حال پاکسازی نیست ، همه به چاله خود پناه آورده اند.” ما فرزندان وحشت هستیم ، ما پیام آوران کوید هستیم. یک آتشکده مشرک در میدان در حال سوختن است. ما برادران و خواهران خود را در آن می سوزانیم

عاقبت حتی سخت تر است و واقعیت های مدرن را منعکس می کند: “بگذارید فرزندان بدانند که چگونه به دوچرخه اعتقاد داشتیم ، در حال مرگ در یک تیک تیک ، برای لایک ها کشته می شویم. اما بعد معلوم شد که همه چیز در اطراف منطقه ای از اجساد وسایل نقلیه حمل و نقل و باتوم پلیس ضد شورش است. ”

هنوز در انزوا “Nogu Slolo!” آلبوم “4 مرحله قرنطینه” را ضبط کرد – صادقانه ، طنین انداز ، صادقانه. روی ترانه هایی از او “Golden Time” و “Breathe!” برای دوم ، این کلیپ ها با پشتیبانی و مشارکت تیم و طرفداران این گروه که در سلول های پاپ آپ ویندوز اینترنت ظاهر می شوند ، ضبط شدند.

ماکسیم نیز به معدود موسیقیدانیانی تبدیل شد که آشکارا نظر خود را در مورد اتفاقی که برای ناوالنی افتاد بیان کرد. علاوه بر او ، فقط نویز MC و آنتون بلایف این کار را کردند