تئاتر ماریینسکی به تور مسکو می رود

این جشنواره با یک کنسرت سمفونیک آغاز می شود که در آن سمفونی لنینگراد شوستاکوویچ و کنسرتو پیانو دوم پروکوفیف با باتوم والری گرگیف (تکنواز – الکساندر کانتوروف).

یکی از مهمترین رویدادها ، اکران اثر جدید Rodion Shchedrin با نام “ماجراهای یک میمون” است که بر اساس داستانی از میخائیل زوشچنکو ساخته شده است. نویسنده ژانر اثر جدید را به عنوان کنسرت برای راوی و سازهای انفرادی ، همراه با ارکستر زهی و تارپیشورد تعیین کرد. مجموعه سازها بی اهمیت نیستند: شیپور ، شاخ فرانسوی ، فلوت ، چنگ و طبل. آهنگساز تلاش خود را به همسرش ، بالرین بزرگ مایا پلیستسکایا ، که عاشق این داستان از زوشچنکو بود ، اختصاص می دهد. اولین نمایش در جشن 95 سالگی مایا میخائیلوونا برگزار می شود. Polina Malikova ، بازیگر تئاتر درام بولشوی Tovstonogov ، برای ایفای نقش خواننده دعوت شده است.

در این جشنواره ، ماسکووی ها همچنین برای اولین بار سخنرانی “درباره عشق و نفرت” توسط صوفیا گوبیدیدولینا را خواهند شنید (در یک نسخه مجلسی ، این اثر در پایتخت تحت عنوان “یک نماز ساده” اجرا شد 2016) گوبایدولینا لیبرتو روسیه و آلمان را بر اساس منابع مختلفی از جمله کتاب دعا و کتاب مقدس ایجاد کرد. اولین بار کار در سال 2018 در Mariinsky انجام شد.

والری گرگیف شامل آثاری از ایگور استراوینسکی در برنامه شب های سمفونیک بود: “آیین بهار” و “آواز تشییع جنازه” و همچنین کنسرت برای ارکستر زهی در D. به مناسبت سالگرد تولد بتهوون ، دنیس ماتسوئف سومین کنسرتوی پیانو را با ارکستر تئاتر و پیانیست ژاپنی و برنده جایزه اجرا می کند. چایکوفسکی 2019 مائو فوجیتا – چهارم. علاوه بر این ، نیکولای لوگانسکی در جشنواره اجرا خواهد کرد. وی کنسرتو پیانو شماره 20 موتزارت را اجرا خواهد کرد.

یک شب کامل به گروه تئاتر استرادیواری ، به رهبری لورنز ناستوریکا-گرشوویچی ، همراه ارکستر فیلارمونیک مونیخ اختصاص داشت. این برنامه از آثاری از فاوره ، دبوسی ، شوبرت و استراوینسکی تشکیل شده است.

“محکومیت فاوست” از برلیوز در پوستر اپرا جشنواره است. اکاترینا سمنچوک (مارگاریتا) ، ایلدار عبدرازاکوف (مفیستوفل) و الکساندر میخائیلوف (فاوست) در اجرای کنسرت شرکت خواهند کرد.

گروه باله نیز به مسکو می آیند. در این جشنواره باله هایی از الکسی راتمانسکی ، برنامه ای که اخیراً توسط تئاتر خریداری شده و با اکران هفت سونات در سپتامبر امسال و بازگشت به رپرتوار Pierrot Moonlight و Concerto DCSH شکل گرفته است ، نمایش داده می شود. در مرکز عصر – “Pierrot Moonlight” ، یک باله “منحط” برای سه رقصنده و یک بالرین برای چرخه مجلسی معروف توسط آرنولد شوئنبرگ (ویکتوریا ترشکینا نقش کلمباین را بازی می کند ، یولیا ماتوچکینا نقش Sprechgesang را بازی می کند). باله “Daphnis and Chloe” ساخته ولادیمیر وارناوا با موسیقی موریس راول نیز نمایش داده می شود. هنرمندان در آن پابرهنه می رقصند و به جای اینکه یک داستان باستانی درباره چوپان ها پخش کنند ، از بیننده دعوت می شود که در مورد اینکه آیا وضعیت وحدت ایده آل با جهان برای فرد امروزی قابل دسترسی است ، تأمل کند. هر دو عصر توسط والری گرگیف برگزار می شد.