مشکوف حقوق کارمندان را در روز افتتاحیه فصل

Snuffbox افزایش داد

عصر جمعه معمولاً مطلوب ترین زمان برای ساکنان شهر است. اما برای گروه تئاتر تاباکوف خاص شد. بازیگران ، کارگردانان ، کارگران صحنه ، گریمورها و طراحان لباس برای اولین بار به خانه صحنه بومی خود در سوخاروسکایا بازگشتند تا به برنامه ولادیمیر مشکوف برای فصل سالگرد گوش فرا دهند.

در حالی که عکاسان در ورودی سرویس دور آنیا چیپوسکایا حلقه می زنند ، مردم به تدریج سرسرای آینه خیره کننده را پر می کنند و به سالن می رسند. و به نظر می رسد ، و نه چندان خالی. تقریباً نیمی از آنها توسط افراد ساکت و در لاک پشت های سیاه اشغال می شوند. یعنی مانکن ها. آنها بی روح روی صندلی هایشان نمی مانند ، اما با احتیاط و لباس محتاطانه لباس می پوشند. حتی برخی از آنها نام هایی را دریافت کردند.

– پاشا را از اینجا دور کن ، – یانا سکست بازیگر به همکار خود گفت.

– جان ، نمی بینی؟ این ناتاشا است ، نه پاشا ، – جواب می دهد ، جای مانکن روی صندلی بعدی را می گیرد.

فکر می کنم وقت آن رسیده است که برگزارکنندگان جوایز تئاتر در مورد یک نامزدی جدید – بهترین خلاقیت در مورد صندلی های شطرنج – فکر کنند. قطعاً تئاتر تاباکوف در زمره رهبران است. از این گذشته ، عروسک ها نه تنها نقش محدود کننده ای دارند. “از صحنه ، آنها مانند تماشاگران به نظر می رسند. نه اینکه با میهمانانمان چنین رفتاری داشته باشیم. اما احساس این است که سالن پر است. ” عکس: Ksenia Bubenets

فقط در آستانه درب ماشکوف ظاهر می شود ، زیرا همه از جای خود بلند شدند و با فریادهای بلند و کف زدن از او استقبال کردند. “ما در حال آغاز فصل 35 هستیم. اما امسال ، مدیر هنری آسمانی ما ، اولگ تاباکوف ، نیز 85 ساله است!

سال گذشته در همه سالن ها بدون برنامه ریزی زودهنگام به پایان رسید. و “Snuffbox” معلوم شد ، همانطور که در عنوان فیلم معروف است – “34 سریع”. اما در 35 برنامه دو برابر وجود دارد. اگرچه همه آنها ولادیمیر لوویچ تصمیم به افشای اطلاعات نداشتند.

اولین و شاید مهمترین چیز این است که یک بازسازی اساسی در مرحله تاریخی در Chaplygin آغاز می شود. به همین دلیل ، ممکن است لازم باشد که فصل تئاتر در آنجا کمی زودتر به پایان برسد تا تا سپتامبر 2022 به محل های بازسازی شده برگردید. “ما رپرتوار خود را در تئاترهای دیگر بازی خواهیم کرد. این تجربه قبلاً بوده است. مشکوف اطمینان می دهد که کارهای بازسازی و مرمت بزرگ در انتظار مرحله است ، اما ما قصد داریم روح زیرزمین خود را ترک کنیم.

اخبار مربوط به تغییرات پرسنل نیز وجود دارد. بنابراین روزا خیرولینا ، آندری فومین ، ایوان شیبانوف ، یولیانا گربه به عنوان هنرمندان مهمان باقی می مانند. و ماکسیم ماتویف کار با تئاتر را متوقف می کند. اما نمایشنامه “کیناستون” که ماتویف در آن نقش اصلی را بازی کرد ، ترمیم خواهد شد. ادوارد کیناستون را یوری چورسین بازی خواهد کرد. همچنین ، 6 هنرمند جدید به گروه پیوستند (ایلیا بوگومولوف ، میخائیل بوچاروف ، آناستازیا دووریانسکایا ، آرینا دولگیخ ، کسنیا اوتخینا ، سواستین اسمیشنیکوف). همه فارغ التحصیلان مدرسه تئاتر اولگ تاباکوف هستند. عکس: Ksenia Bubenets

فصل با دو بار اکران همزمان آغاز می شود – نمایش “پسر بزرگ” بر اساس نمایش الکساندر وامپیلوف در صحنه تاریخی تئاتر و نمایش “و هیچ کس نبود” بر اساس نمایشنامه ای به همین نام از آگاتا کریستی در صحنه سوخاروسکایا.

برنامه هایی برای انتشار سه نمایش دیگر وجود دارد. الكساندر مارین “هم گناه و هم خنده” را بر اساس داستان های آنتون چخوف روی صحنه می برد. و سرگئی گازاروف – “دیوانه ژورداین” براساس نمایشنامه میخائیل بولگاکوف. اما تاریخ اکران و همچنین ترکیب هنرمندان هنوز مشخص نیست. “تصمیم ما این واقعیت بود که این نمایشنامه ها روح Snuffbox ، انرژی آن را حفظ کردند. زمان نشان می دهد که آزمایش ما برای برگرداندن این نام ها به مجموعه موفقیت آمیز است ، که به هیچ وجه مانع روی آوردن به درام مدرن نیست. “ماشکوف ادامه داد. خود کارگردان هنری همچنین قصد دارد – “شکسپیر در هالیوود” را بر اساس نمایشنامه کن لودویگ به صحنه ببرد.

ولادیمیر لوویچ بیش از یک بار اشاره کرده است که برنامه های تئاتر به همین جا ختم نمی شود. مشکوف می گوید: “من فقط می خواهم برخی از شگفتی ها را مخفی نگه دارم.” اما او دو مورد آخر را فاش کرد. اولاً ، دانش آموزان پس از کلاس 9 به مدرسه تئاتر تاباکوف می آیند ، 5 سال تحصیل می کنند و دیپلم تحصیلات عالی را دریافت می کنند. و ثانیا ، برای کار عالی در فصل گذشته ، همه کارمندان تئاتر 10٪ افزایش حقوق می گیرند. “این البته یک چیز کوچک است ، اما دلپذیر است. و حالا – همه چیز را تکرار کن! ” – ماشکوف تمام شد.