MegaFon تاجیکستان در آدرس جدیدی در دوشنبه

در انتظار مشتریان شرکتی است

MegaFon تاجیکستان در آدرس جدیدی در دوشنبه منتظر مشتریان شرکتی است 3 سپتامبر 2020 ، ساعت 14:47

Avesta.Tj | 03.09.2020 | مگافون تاجیکستان از افتتاح دفتر خدمات مشتری به مشتری در آدرس جدید خبر می دهد.

اکنون می توانید مشتری شرکتی اپراتور شوید و خدمات ابتکاری B2B آن را در خیابان جستجو کنید. خویداللهوا ، 2/1 (RC “دیوری دوشنبه”).

“آدرس جدید دفتر B2B ما به دلایل راحتی بیشتر مشتریان انتخاب شده است. “دیوری دوشنبه” در مرکز جغرافیایی شهر واقع شده است ، تقریباً از هر منطقه از پایتخت به راحتی می توانید به اینجا برسید. بقیه عملکرد دفتر به همان صورت باقی خواهد ماند: در اینجا به مشتریان دولت و مشاغل کمک می شود تا مشکلات ارتباطی را حل کنند ، آنها خدمات دیجیتال مدرن را ارائه می دهند که کار سازمان را بهینه می کند. ”

از جمله سرویس های B2B که به تازگی راه اندازی شده اند ، “RoS-radio” است که امکان استفاده از دستگاه های تلفن همراه به عنوان مخابره ترانزیستوری را برای برقراری ارتباط بین کارمندان یا سازماندهی خدمات کنترل و کنترل شرکت فراهم می کند. یکی دیگر از اخبار جالب ، سرویس SMS Target بر اساس فناوری های Big Data است. این کمک می کند تا توزیع تبلیغات و پیام های اطلاعاتی ، انتخاب گیرندگان بر اساس سن ، جنس ، محل و تعدادی از پارامترهای دیگر ، به صورت سفارشی تنظیم شود. این امر اثربخشی تبلیغات را افزایش می دهد و تأثیر مثبتی در فروش مشتریان اپراتور دارد.

کاملترین اطلاعات راجع به خدمات تجاری این شرکت را می توان در دفتر جدید سرویس دهی به مشتریان شرکتی در 2/1 خوویداللهوا بدست آورد. متخصصان بازار تجارت هر روز از ساعت 9:00 تا 18:00 منتظر مهمان هستند.