MegaFon تاجیکستان و KSU به طور مشترک برای صنعت ارتباطات

حرفه ای آموزش می دهند

MegaFon تاجیکستان و KhoSU متخصصین صنعت ارتباطات را با هم آموزش خواهند داد 2 اکتبر 2020 10:02 صبح

07 Avesta.Tj | 02.10.2020 | سرویس مطبوعاتی شرکت ارتباطات سیار MegaFon تاجیکستان گزارش داد در اول اکتبر سال 2020 ، یک تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه دولتی خروگ و مگافون تاجیکستان امضا شد.

اپراتور ، یکی از رهبران صنعت مخابرات ، در شکل گیری برنامه های آموزشی مشترک شرکت خواهد کرد ، همچنین به معرفی جدیدترین فن آوری های دیجیتال در فعالیت های آموزشی دانشگاه کمک خواهد کرد.

یكی از موضوعات اصلی كه هر دانشگاه پیشرو باید به آن بپردازد ، كاهش “فاصله” بین تئوری و عمل است. فن آوری های مدرن ، به ویژه در صنعت مخابرات ، به سرعت در حال توسعه هستند ، ظاهر نسل بعدی تجهیزات ارتباطی هر چند سال یک بار اتفاق می افتد. در چنین شرایطی ، آموزشها به راحتی نمی توانند همه نوآوری ها را در نظر بگیرند.

راه حل مشکل همکاری با شرکت های برجسته ای است که نوآوری هایی را در تاجیکستان معرفی می کنند. به عنوان بخشی از توافق ، متخصصان MegaFon به معلمان KhoSU در توسعه برنامه های آموزشی برای مهندسان جوان كمك می كنند و همچنین به معرفی فن آوری های جدید یادگیری كمك می كنند.

توافق نامه همکاری توسط رئیس دانشگاه دولتی خاروگ ، شراماد Jonmamadov و مدیر بخش منطقه ای MegaFon تاجیکستان در GBAO ، Raim Sadonshoev امضا شد.

“برای یک حرفه ای در صنعت مخابرات داشتن به روزترین اطلاعات در مورد فن آوری های موجود بسیار مهم است. شرکت ما اولین کسی است که بسیاری از نوآوری ها را ارائه می دهد – به عنوان مثال ، امسال این MegaFon تاجیکستان بود که اولین قطعه از شبکه 5G این کشور را راه اندازی کرد. ما آماده به اشتراک گذاشتن تجربه و دانش با دانش آموزان هستیم ، ما آماده ایم تا به معلمان دانشگاه در انطباق برنامه های درسی و استفاده از آخرین فن آوری های دیجیتال برای آموزش مهندسان جوان کمک کنیم. من مطمئن هستم که این امر به ما امکان می دهد متخصصان مورد تقاضا را آموزش دهیم ، که شرکت ما نیز به آنها نیاز دارد. ”