MegaFon تاجیکستان به برندگان Mapaton جایزه داد و به تصفیه نقشه دوشنبه

کمک کرد

MegaFon تاجیکستان به برندگان Mapaton اعطا کرد و به روشن شدن نقشه دوشنبه کمک کرد 13 نوامبر 2020 ، 10:09

05 اوستا . Tj | 13.11.2020 | در پایتخت تاجیکستان ، یک رقابت تیمی به پایان رسیده است ، که در طی آن شرکت کنندگان داده های GPS را در مکان های مختلف جغرافیایی جمع آوری کرده و به آزمایش برنامه جدید ناوبری حمل و نقل عمومی دوشنبه 2Go کمک کردند.

MegaFon تاجیکستان شریک پروژه ای به نام Mapathon بود. سرویس مطبوعاتی مگافون تاجیکستان گزارش داد ، اپراتور اینترنت همراه را برای همه شرکت کنندگان فراهم کرده و هدایایی را برای برندگان آماده کرده است.

دوشنبه 2Go توسط تیم های شتاب دهنده مهارت Ilmkhon و Beehive Design & Development در حال توسعه است. 13 تیم داوطلب آزمایش این نرم افزار شدند و داده ها را در مورد 1،241 نقطه در پایتخت در طول نقشه برداری جمع آوری کردند. 35 مسیر حمل و نقل عمومی به طور کامل نقشه برداری شده است – یعنی همه اتوبوس ها و واگن های برقی دوشنبه.

تیم متشکل از اکمال اوتامبکوف و امین میرزوئف از نظر تعداد مختصات و دقت آنها رهبر شدند – آنها 162 مکان را بر روی نقشه آنلاین نقشه برداری کردند. مقام دوم به شوکرات خوزایف و اومد سبزایف اعطا شد – 132 مکان دقیق در حساب آنها. خوشنگ کامولیدینوف و سفینا گلیاموا با 121 امتیاز بر روی نقشه برنز گرفتند. به برندگان جوایزی از طرف مگافون تاجیکستان اهدا شد.

“دوشنبه 2Go بدون شک به یک برنامه کاربردی تلفن همراه مفید برای هر دو مهمان و ساکنان پایتخت تبدیل خواهد شد. و ما به عنوان شرکای ماپاتون سعی کردیم برنامه های مفیدی را قبل از شروع مسابقه در اختیار شرکت کنندگان قرار دهیم. SpeedTest و MegaFon Life در تلفن های هوشمند شرکت کنندگان برای اندازه گیری سرعت اینترنت و مدیریت خدمات ارتباطی یا امور مالی باقی می مانند. “جمشید بوبولیف ، مدیر بازرگانی MegaFon تاجیکستان گفت.