مگافون تاجیکستان پنجمین نمایشگاه مارک دار خود را در منطقه پنژیکنت

افتتاح کرد

اصلی / اخبار / اصلی / مگافون تاجیکستان پنجمین نمایشگاه مارک دار را در منطقه پنجیکنت افتتاح کرد

MegaFon تاجیکستان پنجمین نمایشگاه مارک تجاری را در منطقه پنجیکنت افتتاح کرد 6 اکتبر 2020 ، ساعت 15:03

04 Avesta.Tj | 06.10.2020 | در دهکده Chimkala ، jamoat Sarazm ، یک فروشگاه خرده فروشی جدید از شرکت MegaFon تاجیکستان افتتاح شده است. سرویس مطبوعاتی مگافون تاجیکستان گزارش می دهد ، این پنجمین سالن مارک دار در پنجیکنت است که مشترکین اپراتور می توانند از خدمات پایتخت استفاده کنند.

“هنگام توسعه یک شبکه خرده فروشی ، ما دو اصل اصلی را هدایت می کنیم: اول ، محل سالن برای بازدید مناسب باشد. ثانیا ، کیفیت خدمات در سراسر کشور باید به همان اندازه بالا باشد. حتی در یک مرکز منطقه ای دورافتاده ، مشترکین ما می توانند به راحتی و به سرعت پایتخت کشور مسائل ارتباطی را حل کنند. “دالر نعیموف ، مدیر بخش منطقه ای MegaFon تاجیکستان در منطقه سغد می گوید.

پیش از این ، اپراتور فروشگاه های مارک دار در شهرهای پنجیکنت ، ناوبود ، سوجینا و موگوین افتتاح کرده بود. در سالن جدید واقع در روستای چیکمالا ، بازدیدکنندگان به طیف کاملی از خدمات دسترسی دارند – از اتصال به شبکه اپراتور تا تنظیم اسبابکها برای استفاده فعال از همه خدمات دیجیتال موجود: “کیف پول” در برنامه رایگان “MegaFon Life” ، پورتال علاقه مندان به سینما “تلویزیون هندوانه” و دیگران.

سالن جدید از ساعت 8:00 تا 19:00 باز است.