MegaFon تاجیکستان به دانشجویان کمک کرد تا به اقتصاد دیجیتال نزدیک شوند

MegaFon تاجیکستان به دانشجویان کمک کرد تا به اقتصاد دیجیتال نزدیک شوند 4 نوامبر 2020 ساعت 11:20 صبح

08 اوستا . Tj | 04.11.2020 | کارمندان MegaFon تاجیکستان یک سری کلاسهای کارشناسی ارشد برای دانشجویان تحصیل کننده اقتصاد و اقتصاد سایبری در دانشگاه ملی تاجیکستان در دوشنبه برگزار کردند.

طبق سرویس مطبوعاتی MegaFon تاجیکستان ، متخصصان آینده یاد گرفتند که چگونه می توانند در دیجیتال سازی تاجیکستان – به ویژه در ردیف کارمندان MegaFon شرکت کنند.

بیش از 70 دانشجو در دوره های مختلف در کلاسهای استادانه ای که توسط کارمندان MegaFon تاجیکستان برگزار شد شرکت کردند. Mizhgona Bobodzhanova به ایده کلی فناوری های مدرن دیجیتال کمک کرد. تیمور بوبرووف بر روی محصولات دیجیتالی مگافون تمرکز کرد. و ماریفت مهمونوا گفت که چگونه جوانان با استعداد می توانند به تیم اپراتور بپیوندند.

دانش آموزان این فرصت را داشتند که نه تنها اطلاعات به روز درباره “تعداد” ، بلکه جوایز مفید نیز دریافت کنند. به فعال ترین شرکت کنندگان گواهینامه 5000 مگابایت ترافیک اینترنتی ، شماره “نقره ای” با اینترنت نامحدود (بسته برای یک ماه معتبر است) و سوغاتی از شرکت اهدا شد.

“اتحادیه دانشگاه و شرکت ما به ما امکان می دهد تئوری را با عمل ترکیب کنیم ، و به دانشجویان ایده دهیم که پس از فارغ التحصیلی کجا و چگونه می توانند استعدادهای خود را اعمال کنند. منکر نمی شوم که ما به دانشجویان نزدیک می نگریم. مگافون به متخصصان جوان و ایده های خارق العاده علاقه مند است. ما با کمال میل دانشجویانی را خواهیم پذیرفت که قادر به توسعه IT و اقتصاد سایبری در تیم خود باشند! ” – آنا ژدانوا ، مدیر منابع انسانی MegaFon تاجیکستان اظهار نظر کرد.