MegaFon تاجیکستان پیشنهاد خواندن کارائوکه


MegaFon تاجیکستان پیشنهاد خواندن کارائوکه 14 سپتامبر 2020 10:50 صبح

13 Avesta.Tj | 20/9/2020 | اولین اپراتور فرصت های دیجیتالی جدید ، یک پورتال سرگرمی جدید “کارائوکه” ایجاد کرده است. مشترکان MegaFon با کمک آن می توانند آهنگ های مورد علاقه خود را بخوانند و حتی با سایر کاربران پورتال رقابت کنند. قیمت اشتراک – 1.1 سامونی در روز.

بسیاری از ساکنان کشور ما که سرشار از استعدادهای آوازی هستند ، دوست دارند آهنگسازی کنند. اکنون ، برای جستجوی ملودی مورد نظر ، نیازی به بازدید از سایت های مختلف نیست – در پورتال شرکت “MegaFon تاجیکستان” هزاران “منهای یک” وجود دارد. می توانید در جمع دوستان به تنهایی برای آنها آواز بخوانید و در صورت تمایل با هر کاربر پورتال “نبرد” ترتیب دهید.

پورتال وب “کارائوکه” از دو طریق دستگاه های همراه و رایانه های ثابت در دسترس است. برای مشترک شدن ، مشترک باید دستور USSD * 4015 # را شماره گیری کند و سپس رمز ورود دریافت شده در پیامک را در پنجره مجوز در پورتال وارد کند. از شماره تلفن همراه به عنوان ورود استفاده می شود. هنگام استفاده از پورتال ، ترافیک اینترنت رایگان است.

“خدمات مدرن دیجیتال نه تنها به کار و مطالعه کمک می کنند ، بلکه از آن لذت می برند. مردم تاجیکستان بسیار موزیکال هستند ، برای اینکه اوقات خوبی را در کنار دوستان و اقوام بگذرانند ، گاهی اوقات فقط یک آهنگ ضبط شده با کیفیت بالا کافی نیست. با تشکر از پورتال “Karaoke” ، یافتن آن آسان و ساده خواهد بود. من مطمئن هستم که پیشنهاد ما مورد استقبال بسیاری از خانواده ها و شرکت های دوستانه قرار خواهد گرفت! ” – مدیر تجاری MegaFon تاجیکستان ، جمشید بوبولیف می گوید.