MegaFon تاجیکستان برای بهبود قابلیت اطمینان انتقال اطلاعات

MegaFon تاجیکستان برای بهبود قابلیت اطمینان انتقال داده ها ، FOCL را در “حلقه جنوبی” Khatlon ایجاد می کند 8 اکتبر 2020 ، ساعت 11:54

03 Avesta.Tj | 10/08/2020 | سرویس مطبوعاتی شرکت ارتباطات سیار گزارش می دهد مگافون تاجیکستان ساخت خطوط ارتباطی فیبر نوری اضافی (FOCL) را آغاز کرده است.

به اصطلاح “حلقه جنوبی” FOCL کانال های پشتیبان انتقال داده ایجاد می کند و حتی در صورت خرابی موقتی کانال اجاره شده بین اپراتورهای بین بخار و دوشنبه ، ارتباط بی وقفه ای را برای مشترکان منطقه ختلان فراهم می کند.

“هدف ما ایجاد مطمئن ترین زیرساخت است. بنابراین ، خطوط FOCL ، که حجم عظیمی از ترافیک مشترکان را حمل می کنند ، به تعدیل نیرو نیاز دارند. بهترین گزینه ساختار حلقه ای است. در این حالت ، صدمه به هر بخش از خط فیبر نوری (به عنوان مثال ، در طول کار ساخت و ساز غیر مجاز) باعث قطع ارتباط نمی شود – ترافیک به سادگی در امتداد حلقه در جهت مخالف هدایت می شود. ایجاد “حلقه” های فیبر نوری خود به سرمایه گذاری های زیادی نیاز دارد ، اما اینگونه است که ما حداکثر قابلیت اطمینان ارتباطی را برای مشترکان خود تضمین می کنیم “، توضیح می دهد مجید سایتاسانوف ، مدیر بخش منطقه ای MegaFon تاجیکستان برای منطقه ختلون.

حلقه جنوبی از چندین شهر و منطقه تاجیکستان عبور خواهد کرد. این دوشنبه ، نورک ، دانگارا ، کولیاب ، ووس ، یاوان ، هامادونی ، فرخور ، پیانج ، کالخازآباد ، جیلیکل ، باختر هستند. در حال حاضر خطوط ارتباطی فیبر نوری در باختر ، کالخازآباد ، هامادونی و ووس از قبل ساخته شده است. این پروژه قرار است تا اوایل سال 2021 تکمیل شود.