یک مسکویت ویولن استرادیواری را در آپارتمان یکی از اقوام خود پیدا کرد

به نظر می رسد یک داستان کارآگاهی است ، آپارتمان یک عمه متوفی و ​​یک میزانسن قدیمی رها شده ، جایی که یک ویولن با امضای آنتونی استرادیواری برای دهه ها در آن نگهداری می شد. مسکوی یوری کورنوسف تصور نمی کرد نظافت عمومی در خانه به احساسی تبدیل شود. دکتر فلسفه ، مدیر روسی گفت: “من بسته نرم افزاری به این شکل پیدا کردم: چند لایه کاغذ با ریسمان بسته شده است ، من این بسته را باز کردم ، آن را در دستانم گرفتم و اولاً به من ضربه زد که بسیار سبک است.” مدرسه تحلیلی یوری کورنوسف.

15 میلیون دلار ، البته اگر استرادیواری واقعی باشد. برای بسیاری از افراد ، یکی از ویولن های استاد در سال 2011 زیر چکش قرار گرفت.

دگهای زیبا ، شکوفه های گیلاس نجیب ، بدون رشته ، اما یک تاریخ وجود دارد – 1691.

“یوری کورنوسوف” توضیح داد: “اما شما ابتدا باید یک معاینه انجام دهید ، و در مرحله اول بفهمید که آیا ارزش تاریخی دارد ، زیرا هنوز هم یک چیز نادر است ، این یک عتیقه واقعی است.”

اما آیا ویولن مربوط به استاد ایتالیایی است؟ آداب و رسومات موجود در آن ، حروف اولیه استاد و مارک تجاری یک شاخص نیستند. در زمان های قدیم ، بسیاری از جعل و تقلید وجود داشت.

“دیمیتری تاراکانوف” سازنده ویولن توضیح داد: “برچسب های آنتونی استرادیواری همیشه دقیقاً با همان قلم ، در یک نوع چاپ خاص و روی یک کاغذ خاص تایپ می شدند.”

اولین متخصصان در حال مطالعه ساز هستند ، اما نسخه جدید نسخه ای از Stradivarius است ، اگرچه به صورت حرفه ای ساخته شده است. او 300 ساله نیست ، بلکه 150 سال سن دارد و اهل کرمونای ایتالیا نیست ، بلکه از کوه های آلپ باواریا است ، کلید حدس امضای کاملاً نامرئی بود.

“لاریسا کرچنکو” سازنده ویولن گفت: “نورنن و هورشتاینر در پایین با حروف کوچک نوشته شده اند – اینها احتمالاً نام استادانی است که این ساز را ساخته اند ، و منطقه میتنوالد ، این در آلمان است ، یک ساز باستانی است که از قرن نوزدهم ساخته شده است.”

صاحب ویولن شوخی می کند ، اگر 150 ساله باشد ، برای یافتن در میزانسن هم بد نیست ، او هنوز هم واقعا می خواهد صدای ویولن خود را بشنود.

“کورنوسوف” به اشتراک گذاشت: “لازم است بازیابی شود تا بتواند به نظر برسد ، ناگهان صدای بسیار منحصر به فردی دارد که ارزش آن را چندین برابر افزایش می دهد.”

تخصص کامل هنوز در دسترس نیست.

TC “فرهنگ” ، آنا شوچرباکووا