نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو این بار در Manezh

حدود سیصد ناشر ده ها هزار جلد کتاب در نمایشگاه ارائه می دهند. اینجاست که سرانجام خوانندگان می توانند محصولات جدید سال 2020 را خریداری کنند که عرضه آنها به دلیل همه گیری موکول شده است. اینها پرفروش های جهان ، غیر داستانی ، ادبیات کودکان و همچنین انتشارات موزه و هنر هستند.

جمهوری کره میهمان افتخار MIBF خواهد بود. او نه تنها یک تور آنلاین گسترده در چاپ و نشر کره را برگزار می کند ، بلکه به عنوان بخشی از برنامه Futing ، او در مورد نویسندگان و کتاب های قابل توجه خود ، از جمله موارد اختصاص داده شده به جامعه ، فرهنگ و هنر معاصر کره صحبت خواهد کرد. p>

لیودمیلا پتروشفسایا و Evgeny Vodolazkin شخصاً جدیدترین های خود را در بین نویسندگان داخلی ارائه می دهند. الکسی ایوانف درباره کتاب روزنامه نگاری خود “بودن ایوانف” صحبت خواهد کرد ، که شامل داوری های تند درباره اقتصاد ، سیاست ، فرهنگ و نوشتن است. دنیس دراگونسکی ، میخائیل الیزاروف ، زاخار پریپلین ، سرگئی شارگونوف نیز در MIBF صحبت خواهند کرد و نویسندگان داریا دونتسووا ، ماریا متلیتسایا و دینا روبینا از طریق ویدئو کنفرانس با خوانندگان دیدار می کنند.

در روزهای نمایشگاه کتاب ، هرکسی که مایل است از ساعت 11 تا 17 باشد ، می تواند با قیمت های تخفیف در روزنامه Moskovsky Komsomolets مشترک شود. غرفه MK # Y33 (در منطقه رسانه).