تئاترهای مسکو دچار خسارت ویروس کرونا می شوند: بولبا

قرنطینه شده است

اول ، یکی از کارکنان تولید بیمار شد. تجزیه و تحلیل ویروس کرونا را تأیید کرد. و از آنجا که “بولبا. ضیافت »- عملکرد شلوغ ، بلافاصله همه مورد آزمایش قرار گرفتند. برای اولین کسانی که به شادی جهانی منتقل شدند ، آنها منفی هستند. دیگران هنوز آماده نیستند ، اما مدیریت تئاتر برای هر کاری آماده است. علاوه بر این ، معلوم شد که ویروس کرونا توسط مدیر تولید الکساندر مولوچنیکوف تأیید شده است. علاوه بر این ، در ابتدا او نتیجه منفی داشت ، مرد جوان حتی موفق شد به كینوتاور در سوچی برود تا فیلم جدید خود را در جشنواره ارائه دهد. اما پس از بازگشت به مسکو ، او احساس ناخوشی کرد ، تجزیه و تحلیل را دوباره انجام داد و افسوس ، پاسخ نامطلوبی بود. در نتیجه ، اولین نمایش به مدت دو هفته به تعویق افتاد – تا 6 اکتبر.

– همه کسانی که روی این پروژه کار کرده اند مورد آزمایش قرار گرفته اند ، – ماریا مالکینا ، رئیس سرویس مطبوعاتی برونوی ، به MK گفت. – ما منتظر آخرین نتایج هستیم.

– بینندگان وضعیت ویروس کرونا را کنترل می کنند. آیا آنها از ترس عفونت بلیط اجاره می کنند؟

– هشدار دهنده ها وجود دارد ، اما تا به امروز هیچ کس بلیط را پس نداده است. ما عملکردها را منتقل کردیم و آماده ایم که تاریخ انتقال را به صورت جداگانه در نظر بگیریم. یعنی اگر کسی نتواند در روز ششم بیاید ، در آن صورت او در 7 یا در روز مناسب دیگری برای او می رود. می توانم بگویم که همه کارهای ضد عفونی در محل Yauza انجام شده است ، یک بار دیگر همه چیز شسته و تمیز شده است ، و ما امیدواریم که فصل را در 23 سپتامبر افتتاح کنیم.

باید بگویم با همه این اوضاع ، هیچ وحشتی در سالن های نمایش وجود ندارد. برعکس ، در اینجا تدارکات اقدامات به وضوح کار می کند: بلافاصله آزمایشات انجام می شود ، افراد مرتبط با بیماران شناسایی شده جدا می شوند. اما مهمترین نکته این است که سالن ها تعطیل نیستند و طبق مشاهدات من مخاطب از رفتن به تئاتر نمی ترسد. در هر صورت ، در اجراهای محبوب سالن 50 درصد پر است ، همانطور که Rospotrebnadzor تجویز کرده است. در واقع ، چقدر می توانید بترسید – و بنابراین به مدت 5 ماه مردم از فرصت بازدید از موسسات فرهنگی محروم شدند. به نظر می رسد ماسک ، دستکش ، فاصله بخشی از عادت و فرهنگ ما در بازدید از اماکن عمومی است. با covid ، آنها یاد می گیرند بدون وحشت و زندگی وحشتناک زندگی کنند. هیچ کس در سینماها علاقه ای به تعطیلی مجدد و زندگی در تاریکی و نشان دادن مهارت آنلاین ندارد.

در همین حال ، مشخص شد که آنا نتربکو ، غواص اپرا نیز به ویروس کرونا مبتلا شده است – وی این موضوع را در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد. ظاهراً کار در همان اجرا با ایلدار عبدرازاکوف ، که یک هفته پیش به بیماری عروق کرونر مبتلا شد ، تأثیرگذار بود. ولادیمیر سیمونوف ، بازیگر ، در بیمارستان در واختانگوسکوئه به سرانجام رسید ، اما ، همانطور که از طرف اداره تئاتر به ما گفتند ، او دو هفته در تئاتر ظاهر نشد ، بنابراین کسی مجبور به انزوا نشد.