شعبه مسکو از تئاتر Alexandrinsky قرار است در سال 2024 افتتاح شود

دولت روسیه قصد دارد برای تکمیل ساخت و راه اندازی ساختمان تقریباً 13 و نیم میلیارد روبل از بودجه فدرال در شعبه Alexandrinka مسکو سرمایه گذاری کند. پیش نویس فرمان مربوطه دولت فدراسیون روسیه روز چهارشنبه در پورتال فدرال قوانین حقوقی نظارتی منتشر شد.

همانطور که سرویس مطبوعاتی تئاتر توضیح داد ، ساختمان قبلاً ساخته شده است ، بودجه بودجه فدرال برای تکمیل ساخت و ساز و کار در فضای داخلی استفاده خواهد شد. شعبه تئاتر قرار است در سال 2024 به بهره برداری برسد. اکنون متن پیش نویس در مرحله بحث و گفتگوی عمومی قرار دارد و در حال انجام یک مستقل مستقل ضد فساد است.

تئاتر ملی درام روسیه (تئاتر الكساندرینسکی) قدیمی ترین تئاتر ملی روسیه است ، آن را با حكم سنا در تاریخ 30 اوت 1756 تأسیس كرد. در طول سالها ، کارگردانان برجسته تئاتر وسلوول میرهولد ، گئورگی توستونوگوف ، نیکولای آکیموف و دیگران در تئاتر کار کردند و نمایش های الکساندرینسکی در تمام دائرlopالمعارف های جهانی تئاتر گنجانده شد. در سال 2014 ، تئاتر الكساندرینسكی به عنوان میراث ملی اعطا شد ، در آوریل 2016 این تئاتر در قانون دولت میراث فرهنگی به ویژه با ارزش مردم فدراسیون روسیه قرار گرفت.