موزه ها موظف بودند هنگام محاسبه نمایشگاه های

همه شخصیت های نقاشی را توصیف کنند

” برای اولین بار در سالهای طولانی در زمینه امور موزه ، سندی در مورد مبانی بنیادی امور موزه تهیه و تصویب شده است. دستور جدید قوانین واضحی را برای کل جامعه موزه ها برای ثبت ، ذخیره و استفاده از ثروت ملی کشور تعیین می کند – اقلام موزه و مجموعه های موزه ، “خدمات مطبوعاتی سخنان معاون رئیس بخش ، آلا مانیلووا را گزارش می دهد.

این سند قوانین مربوط به حسابداری ارزش های موزه را منعکس می کند. برای غیرممکن بودن جایگزینی پنهانی یک نقاشی ، لباس قدیمی یا جواهرات ، موضوع با جزئیات شرح داده می شود ، تا کوچکترین ظرافت ها ، تراشه های کوچک یا خراش ها. طبق قوانین ، ابعاد گنجینه موزه باید تا میلی متر ثبت شود. و در توصیف پرتره ها ، کارمندان موزه اطلاعات مختصری درباره قهرمان بوم را منعکس می کنند. اگر یک عکس نقاشی یا بایگانی گروهی از افراد را نشان دهد ، باید هر یک را توصیف کنید.

شرایط سختگیرانه ای نیز به ساختمانهای موزه اعمال خواهد شد. به عنوان مثال ، زیرزمین ها باید خشک باشند ، حتی اگر نمایشگاه ها را ذخیره نکنند. رطوبت داخلی می تواند 40 تا 60 درصد باشد. دامنه دما – از 16 تا 25 درجه بدون افت. برای جلوگیری از مرطوب شدن دیوارهای خارجی موزه ، لازم است مسیرهای سنگفرش شده با آجر یا آسفالت در اطراف ساختمان با شیب از ساختمان و همچنین ناودان از لوله ها به زمین ترتیب داده شود. علاوه بر این ، قوانین نگهداری مواد بسته بندی در نمایشگاه ها و مراکز ذخیره را منع می کند.