جشنواره موسیقی در موزه اورشلیم جدید

برگزار خواهد شد

جشنواره در موزه “اورشلیم جدید” ترکیبی از صدا ، هنر و فضای خاص است. تثلیث که پایه و اساس کانسپت جشنواره شده است ، تماشاگران را برای سومین سال متوالی به ایسترا جذب می کند. این بار زمان برگزاری جشنواره همزمان با صدمین سالگرد موزه است و به موازات افتتاحیه یک درج بزرگ آغاز می شود ، که اقلام بی نظیری از املاک منطقه مسکو – میراث غنی حفظ شده توسط موزه – را ارائه می دهد. برگزارکنندگان قصد دارند در مورد میراث با مخاطبان جشنواره صحبت کنند. برای صحبت کردن به زبان موسیقی ، همراه با یک توالی ویدئویی خاص ، که مبتنی بر رشته ای بین گذشته و حال است ، اتصال شکننده و ارزشمندی که موزه دارد ، ارتباط بین زمان و دوره ها ، در مجموعه های موزه ، در هر نمایشگاه حفظ شده.

با وجود همه گیر شدن جشنواره به سپتامبر موکول شده است ، اما نام “تابستان” تغییر نخواهد کرد. موسیقی با این حال ، موزه »مکان معمول خود را تغییر خواهد داد و در یک دهلیز موزه گرد خیابان برگزار می شود ، دیواره های آن اثر طرح ریزی سه بعدی را تکمیل می کند و موسیقی را راحت تر می کند و راحت ترین شرایط را برای مخاطب ایجاد می کند. علاوه بر این ، تاسیسات ویژه ای در محل نصب می شوند که حرارت سالن را تأمین می کنند. علاوه بر کنسرت های دیداری و شنیداری در فضای باز ، دو کنسرت مجلسی نیز در سالن موزه برگزار می شود.

امسال ، چندین گروه ساکن جشنواره می شوند – ارکستر سمفونیک آکادمیک دولتی روسیه به نام E.F. Svetlanova (23 ، 25 ، 27 سپتامبر) ، ارکستر مجلسی مسکو “Musica Viva” (24 ، 26 سپتامبر) و ارکستر مجلسی دولتی “Virtuosi of Moscow” (26 سپتامبر). رهبران ارکستر که قبلاً در روسیه و خارج از کشور به رسمیت شناخته شده اند ، در این کنسول حضور دارند: The Seasons ”Vivaldi) ، آندری روبتسوف ، دیمیتری ماتوینکو ، الکساندر سولوویوف و والنتین یوریوپین.

در میان تکنوازان پیانویست های معروف نیکولای لوگانسکی ، یوری فائوین ، آندره گوگنین ، پولینا اوستینسکایا ، ویولون نوازان نیکیتا بوریسوگلبسکی و لئونید ژلزنی ، ایرینا سوپووا (ویولا) ، آنا کوشکینا (ویولنسل) ، شرکت کنندگان در برنامه اپرای جوانان تئاتر بولشوی روسیه (المیرا کاراخانووا) ) و ویکتوریا کارکاچوا (میزانسن).

ایده پردازان اصلی این جشنواره رئیس آن ، هنرمند خلق روسیه ، مدیر هنری انجمن فیلارمونیک منطقه ای مسکو ماکسیم دونایفسکی و مدیر هنری جشنواره ، رهبر ارشد میهمان ارکستر سمفونیک آکادمیک دولتی روسیه به نام E.F. سوتلانوا ، رهبر ارکستر ارکستر سلطنتی فیلارمونیک لیورپول ، واسیلی پترنکو.

برنامه هفت کنسرت جشنواره شامل آهنگهای بسیار معروف و مکرر اجرا شده و نادر موسیقی (مسیان ، وینبرگ ، بارتوک) است. کنسرت های جشنواره دوره ها ، مضامین و روندهای مختلف هنری را ارائه می دهند. از موسیقی باروک (ویوالدی) گرفته تا آثار کلاسیک روسی (گلینکا ، بورتنیانسکی) ، نئوکلاسیسیسم (رسپیگی ، استراوینسکی) و دیگر آثار قرن بیستم (اشتراوس ، پروکوفیف ، شوستاکوویچ). اولین کنسرت 23 سپتامبر به 250 مین سالگرد تولد لودویگ ون بتهوون اختصاص دارد: عصر امروز کنسرتوی ویولن و سمفونی هفتم اجرا می شود. موسیقی مالر دوباره در برنامه جشنواره است – سمفونی چهارم در کنسرت نهایی اجرا می شود.

صفحه جداگانه ای از جشنواره به یک سالگرد دیگر امسال – یکصد و هشتادمین سالگرد تولد P.I. اختصاص داده خواهد شد. چایکوفسکی برنامه “ادای احترام به چایکوفسکی” در تاریخ 25 سپتامبر توسط “جاز سمفونیک برادران ایوانف” – مجموعه ای از تکنوازان فیلارمونیک منطقه ای مسکو تحت هدایت موسیقی دانان معروف جاز ، آندری و میخائیل ایوانف ، هنرمندان برجسته روسیه ، ارائه می شود.

تماشاگران این جشنواره می توانند با استفاده از بلیط خود از نمایشگاههای دائمی موزه اورشلیم جدید بازدید کنند و همچنین از نمایشگاه موقت جدیدی که در 23 سپتامبر تا صدمین سالگرد موزه گشوده می شود و مجموعه بزرگی از اشیا from از املاک منطقه مسکو را ارائه می دهند.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی جشنواره