موسیقی در پارک: فصل هوایی با فیلارمونیک

07/31/2020
در تاریخ 1 آگوست ، “فصل هوا با فیلارمونیک” آغاز می شود – یک پروژه مشترک Sverdlovsk Philharmonic و Mayakovsky Park ، یک سری کنسرت های موسیقی کلاسیک در فضای باز.

همه به درون هوا خواهند رفت – ارکسترهای بولشوی و جوانان ، گروه کر سمفونیک ، و همچنین گروه های مجلسی و نوازندگان. هنرمندان فیلارمونیک برنامه هایی از کلاسیک های عامه پسند و موسیقی سبک تهیه می کنند ، که نیازی به آموزش گوش دادن ویژه ندارند ، مناسب برای هر سنی.

سایت اصلی این پروژه مرحله مرکزی پارک مایاکوفسکی خواهد بود. در تاریخ 1 و 2 اوت ، نمایش “فصل هوا” با مشارکت ارکستر فیلارمونیک دانشگاهی اورال (با شروع ساعت 19:00 ، پذیرش رایگان است) در اینجا برگزار می شود.

کنسرت های این مرحله هر هفته برگزار می شود ، از جمعه تا یکشنبه تا 23 اوت. کنسرت بزرگی نیز به عنوان روز شهر یکاترینبورگ برگزار می شود. بلیط های صندلی هایی که با توجه به فاصله مورد نیاز مرتب شده اند ، می توانید در وب سایت انجمن فیلارمونیک Sverdlovsk و در ورودی کنسرت خریداری کنید ( قیمت بلیط نمادین – 100 روبل ).

از دوشنبه تا پنجشنبه در کوچه یکپارچهسازی با سیستمعامل پارک ، Veranda Musical باز خواهد شد ، جایی که هنرمندان فیلارمونیک برنامه هایی را برای کل خانواده ارائه می دهند (از ساعت 16:00 ، پذیرش رایگان است ).

یک کد QR روی حاملان اطلاعات فصل هوا قرار می گیرد ، که به کمک آن هرکسی می تواند در حمایت از برنامه های فیلارمونیک کمک خیرخواهانه ای انجام دهد. این کار را می توان در وب سایت فیلارمونیک انجام داد. شرکت کنندگان میزان سهم خود را تعیین می کنند.

کنسرت در پارک مایاکوفسکی تبدیل به یک سرنوشت برای سالگرد فیلارمونی 85 ساله خواهد شد ، که به محض اجازه وقایع در سالن ها در سالن کنسرت بزرگ انجمن فیلارمونیک Sverdlovsk افتتاح می شود.

اطلاعات ارائه شده توسط خدمات مطبوعاتی انجمن فیلارمونیک Sverdlovsk

31.07.2020