MusicAeterna یک آزمایشگاه خلاقانه در لوسرن

افتتاح خواهد کرد

مخاطبان اجراهای ارکستر و گروه کر را مشاهده می کنند که موسیقی دوره های مختلف – از باروک تا دوران مدرن را معرفی می کند. این برنامه آموزشی شامل تمرین های آزاد ، کلاسهای کارشناسی ارشد و مباحث عمومی است که بینندگان را در متن فرهنگی و تاریخی آثار غرق خواهد کرد.

این اقامتگاه در 18 فوریه با برگزاری کلاسهای استاد عمومی توسط Afanasy Chupin ، نوازنده موسیقی Aeterna و الکسی Zhilin نوازنده ویولن سل ، افتتاح می شود. در همان روز ، ارکستر با بزرگداشت موزه بزرگ موتزارت در C minor ، ترکیبی از سبک باشکوه یک توده معنوی و لطف یک اپرای شاد ایتالیایی را اجرا می کند.

روز دوم به هنر دانشگاهی معاصر اختصاص دارد. این کار با یک جلسه خلاقانه با آهنگساز فرانسوی فیلیپ هرسان آغاز خواهد شد. نویسنده به شما می گوید که چگونه اپرای Tristia را ایجاد کرده است – یک ترکیب آزمایشی بر اساس اشعار زندانیان که به دستور Currentzis نوشته شده است. اجرای گروه کر MusicAeterna برجسته ترین روز خواهد بود.

یکی از برنامه های شاخص در کارنامه گروه ، “صدای نور” توسط استاد باروک فرانسوی ژان فیلیپ رامو ، محل اقامت را در 20 فوریه کامل می کند. این شامل کارهای انتخابی آوازی و ساز است. تماشاگران می توانند در یک تمرین و کلاس استاد تقلید و معلم از اسلوونی Tani Skok شرکت کنند ، بر چهره های اصلی رقص های باروک مسلط شوند ، الگوی موزونی را که رامو در امتیازات خود ثبت کرده است ، مطالعه کنند.

Currentzis در سال 2004 موسیقیAeterna را تأسیس کرد. در آن نوازندگان دوازده کشور و بیست شهر روسیه گرد هم آمدند. محل اقامت این گروه در خانه رادیوی سن پترزبورگ از اواخر سال گذشته شروع به کار کرد.