“حمله خیار”: اولین فیلم ترسناک گربه ها

منتشر شد

… می خوانید: مورکی با دیدن خیار وحشت ابتدایی را تجربه می کند. چرا یک سبزیجات کم کالری آنتی اکسیدانی که به خار یا مزه تند یا ترش مجهز نباشد برای آنها بسیار وحشتناک است ، یک معما است. اما دلایل عدم تمایل گربه سانان به خیار هرچه باشد ، نویسندگان فیلم “بزدل” این واقعه را شکست دادند.

کوتاه انیمیشن به عنوان یک فیلم ترسناک کلاسیک آغاز می شود. شب ، پاییز ، طوفان ، خانه قدیمی. در پرتو صاعقه ، گربه خانگی با صلح و آرامش پنجه های خود را لیس می زند و به دنبال یک لکه پشم می دود. صدای شکاف صندلی گهواره ای ، سایه یک اسباب بازی ساعت سازی به هیچ وجه صاحب خانه را آزار نمی دهد. حتی تلویزیون که به طور ناگهانی روشن شد ، و در آن پیرزن با عصبانیت گوجه فرنگی هایی را که با مایع قرمز مایل به قرمز جریان دارند خرد می کند ، فقط باعث خواب آلودگی می شود.

در آشپزخانه هوا تاریک و ساکت است … اما ناگهان پایی کرکی به پوست لغزنده سرد خیار که روی زمین افتاده برخورد می کند و قلب گربه به سمت پاشنه خود می رود. او با یک فریاد وحشی سعی می کند مانند یک خانم جوان شکننده که با دیدن موش روی صندلی می پرد ، بالاتر برود. به نظر می رسد که روی میز ، گربه ایمن است ، اما به محض اینکه از پنجره به بیرون نگاه می کنید ، تصور اجباری حیوان خانگی نازپرورده در حال حاضر مزارع خیار خانه را به محاصره خود در آورده است. در این لحظه دراماتیک ، فیلم پایان می یابد.

[محتوای جاسازی شده]

سازندگان این تصویر ادعا می کنند که برای مشاهده توسط گربه ها کاملا مناسب است ، زیرا مهندسان صدا از صداهایی در آن استفاده می کنند که قادر به گرفتن گوش گربه هستند.

برعکس ، این فیلم مردم را ترساند ، بلکه آنها را سرگرم کرد. نویسندگان نظرات به ترسو توصیه می کنند که روی دشمن خود سرکه بریزد – خیارهای ترشی دیگر چندان ترسناک نیستند.

“گربه من از من خواست تا ابتدا تریلر را به او نشان دهم تا ارزیابی کند که چقدر فیلم ترسناک است” ، “و حالا فکر می کنم ، چرا یخچال خودش را باز کرد … داخلش چه بود؟” ، “من فیلمبرداری فیلم را تأیید می کنم برای گربه ها. مین نمی تواند از صفحه نمایش خارج شود. “

همچنین نگاه کنید به: “صاحبان ویروس کرونا از رفتار عجیب گربه ها گفتند”