یک نمایشگاه میهنی از الکساندر شیلوف در Arbat

افتتاح شد

هر شهروند پایتخت و مهمانان آن می دانند که بیشترین تمرکز هنرمندان در آربات است. و اکنون برای یک ماه کامل ، الکساندر شیلوف ، هنرمندی که شاهنشاهی وی به سختی در یک کارت ویزیت جای می گیرد ، به استادان خیابان پیوست. نمایشگاه در فضای باز “آنها برای میهن تلاش کردند!” قرار بود در ماه ژوئیه برگزار شود ، اما به دلایل واضح ، ورنیساژ فقط اکنون افتتاح می شود.

در همسایگی دلپذیر واختانگوسکی و همراهی ارکستر نظامی وزارت دفاع ، آنا شاتیلوا چهره و صدای کشور را به طور رسمی افتتاحیه را اعلام می کند و الکساندر کیبوفسکی ، رئیس اداره فرهنگ دولت مسکو را به تریبون قرمز مایل به قرمز دعوت می کند.

– اینجا فقط پرتره ها نیستند – در اینجا سرنوشت افرادی است که توسط جنگ سوخته شده اند. وزیر می گوید: هر یک از آنها زندگی طولانی می کردند ، یا در هنر کار می کردند ، برخی در زمینه هوش ، برخی به عنوان کارگر ، بزرگ کردن نوه ها … کل زندگی پس از جنگ کشورمان در عکسهای شیلوف است.

میهمانان افتخاری دیگر او ، از جمله یک پیشکسوت سرویس اطلاعات خارجی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی ایوان اتودایف ، او را بازگو می کنند. به تازگی ، پرتره او همچنین گالری شیلوف و تولید مثل – Arbat را تزئین می کند. علاوه بر این ، در این نمایشگاه پرتره هایی از افسران افسانه ای اطلاعات – قهرمان اتحاد جماهیر شوروی گورک وارتانیان ، جورج بلیک ، قهرمان روسیه الکسی بوتیان ، پیشکسوت سرویس اطلاعات خارجی ویتالی کروتکوف ، کیم فیلبی ، که شیلوف دو بار جایزه اول FSB روسیه را در زمینه هنر دریافت کرد ، و همچنین خلبانان شجاع – قهرمانان اتحاد جماهیر شوروی واسیلی املیاننکو و نادژدا پوپوا ، قهرمان روسیه ایوان روبتسوف. در میان این پرتره ها چهره های شناخته شده ای برای کل کشور وجود دارد – به عنوان مثال ، ولادیمیر اتوش ، دیوید پیانویست دیوید لرنر و نمایشنامه نویس ویکتور روزوف. شیلوف می گوید: “تا زمانی که دست قلم مو را نگه داشته و قلب من می تپد ، من در برابر این افراد تعظیم می کنم و عکس های پرتره آنها را می کشم.”

23 غرفه و 42 اثر با توضیحات دقیق به دو زبان – روسی و انگلیسی ، و همچنین نظرات بازدید کنندگان گالری الکساندر شیلوف وجود دارد. به عنوان مثال ، در یکی از اولین غرفه ها ، در کنار تصویر الکساندر سونگوروف ، یک کتیبه یادبود از ولادیمیر پوتین وجود دارد. “با سپاس و تحسین. موفق باشید! ” – رئیس جمهور در یکی از بازدیدهای خود از این هنرمند نوشت.

با این حال ، هر کسی که در امتداد آربات قدم می زند می تواند نظر خود را در کتاب ویژه ای بنویسد که روی یک پایه در وسط نمایشگاه قرار دارد. به معنای واقعی کلمه 15 دقیقه پس از باز شدن ، چندین مدخل به یاد ماندنی در صفحات آن ظاهر می شود. “نمایشگاه عالی. متشکرم! ” – النا مختصر از مسکو می نویسد. یا دیگری: «از کار والای شما متشکرم. روح پس از تماشای تصاویر شما آواز می خواند. احساسات والای میهن پرستانه ، و البته افتخار برای سرزمین پدری ، که چنین شخصیت منحصر به فردی را پرورش داده است ، غرق می شود! ” و امضا: «محترم. هنر RF Lyubov Biryukova “.

به هر حال ، بررسی ها و خواسته ها نادیده گرفته نمی شوند. الكساندر ماكسوویچ همه را می خواند.