در نمایشگاه بین المللی واردات چین ، محصولات جدید تولید کنندگان برجسته جهان

را نشان می دهد

محصولات جدید تولیدکنندگان برجسته جهان در نمایشگاه بین المللی واردات چین نمایش داده می شوند 28 اکتبر 2020 ، ساعت 4:33 بعدازظهر

 11 اوستا . Tj | 10/28/2020 | مساحت نمایشگاه کالاهای مصرفی 90 هزار متر مربع است که بسیار بزرگتر از مساحت برنامه ریزی شده است “- این گزارش در نمایشگاه نمایشگاه بین المللی واردات چین (CIIE) که اخیراً در کنفرانس دولتی برگزار شد گزارش شد. مرکز.

همانطور که خبرنگار در نمایشگاه بین المللی واردات دفتر چین آموخته است ، بیش از 800 تولید کننده در منطقه نمایشگاه کالاهای مصرفی جمع خواهند شد ، از جمله بیش از 30 شرکت از 500 شرکت بزرگ جهان یا شرکت های برجسته جهان ، و یک منطقه ویژه برای ورزش کالا و مسابقات.

با تمرکز بر سه زمینه اصلی: “روش جدید زندگی” ، “جالب” فن آوری های علمی و “داغترین” روند ، منطقه نمایشگاه کالاهای مصرفی می تواند به بستری برای نمایش مارک های جهانی و ملی تبدیل شود ، محلی برای ارائه محصولات جدید از تولید کنندگان جهانی و جهت گیری ، راهنمای روندهای بین المللی است.

پنج غول ، پنج مقام اول در TOP-10 بزرگترین شرکت های بزرگ تولید محصولات آرایشی و بهداشتی را در اختیار دارند ، در نمایشگاه CIIE شرکت می کنند: گروه L’Oréal ، گروه Unilever ، گروه Estée Lauder ، گروه Procter & Gamble و Shiseido Group. شرکت های برجسته در صنعت لوازم آرایشی و شیمیایی خانگی بیش از 400 مارک وارداتی را در نمایشگاه ارائه می دهند.

Lan Zhenzhen ، معاون رئیس L’Oréal چین ، اعلام کرد که این شرکت پنج مارک جدید از L’Oréal در CIIE ارائه می دهد ، همچنین تعدادی از محصولات جدید را ارائه می دهد و در جهان ، آسیا و سرزمین اصلی چین ارائه می دهد. .

شركت شركت شيزيدو كه براي دومين بار در CIIE حضور دارد ، دو مارك جديد را براي گسترش بيشتر سهم بازار شيزيدو در چين معرفي خواهد كرد. Naoko Hase ، رئیس استراتژی تجاری چین در Shiseido ، گفت: چین بازاری است که بیشترین فروش را در خارج از ژاپن دارد و همچنین یکی از مهمترین بازارها محسوب می شود. وی گفت: “در آینده ، شیسیدو مارک های وارداتی پیشرفته بیشتری را به چین وارد می کند و سرمایه گذاری در چین را افزایش می دهد.”

برای اولین بار ، یک منطقه اختصاصی برای کالاهای ورزشی و مسابقات در محل نمایشگاه کالاهای مصرفی سومین CIIE ایجاد می شود. همانطور که خبرنگار مطلع شد ، مساحت منطقه ویژه 7300 متر مربع است.

سومین CIIE میزبان 25 شرکت پیشرو صنعت ورزش جهان مانند Nike ، Decathlon ، NBA ، Arthurs ، Skechers ، Yonex ، Nintendo SWITCH ، فدراسیون ورزش های الکترونیکی آسیا و F1 E-sports است در این میان ، 90 درصد شرکت ها برای اولین بار در CIIE شرکت می کنند.