گروه سوپر

در زیر آوار “لنینگراد” ظاهر شد

ده ها مرد جدی مشغول تجارت هستند. به لطف تلاش هایشان ، گیتارها ، درامها ، صفحه کلیدها و سازهای بادی صداهای شاد بسیاری را منتشر می کنند که در مواقع رکود ، خرابی و گاهی تخریب آشکار بسیار دلپذیر هستند. گروه “رادار” یک آلبوم آماده دارد که با قضاوت آهنگ های منتشر شده قول می دهد یکی از فتنه های فصل باشد.

آهنگهای “پترزبورگ سایکو” و “همه این کیهان” در دسترس است ، که به عنوان شماره کنسرت در کلوپ اجتماعی Nevsky اجتماعی ، و همچنین پخش آنلاین این کنسرت که در مرکز فرهنگی “قلب” فیلمبرداری شده است. به هر حال ، این نخستین تجربه زنده تمام عیار جمعی بود ، با وجود اینکه “رادار” شکل گرفته است ، به عبارت ساده ، نه دیروز.

ایدئولوژیست اصلی گروه “رادار” (این همان چیزی است که از آنها می خواهند این مجموعه را بنامند) ترومپت و آواز خوان رومان پاریگین ، شخصیتی بسیار مشهور بود ، گرچه خیلی محبوب نبود. شاید برای صحنه موسیقی سن پترزبورگ ، رومن چیزی از یک افسانه شهری باشد. او در حالی که هنوز یک دانش آموز مدرسه بود ، وارد زندگی باشگاه شد و در اواخر دهه نود او را در Spitfire پذیرفت – گروهی که موفق شد سبک اسکا را تا آنجا که ممکن است در روسیه محبوب کند. رومان از سال 2002 نیز در لنینگراد و همچنین در سایر گروهها و پروژه ها بازی کرد. به طور کلی ، ترانه ها ، روحیه غیررسمی و حرکت سریع رو به جلو بخشی از او هستند ، بنابراین شروع کار جدید یک عمل بسیار متداول برای آقای پاریگین است.

در سال 2016 ، رومن تاریخ “رادار” را افتتاح کرد. رومن در مصاحبه با MK گفت: “وقتی این گروه تشکیل شد ، فقط چهار نفر از ما حضور داشتیم و چهار نفر از ما اولین دیسک را ضبط کردیم و از یک گیتاریست ، پرکاشی و ساکسیفونیست دعوت می کردیم.” “و بعد که آنها را یادداشت کردند ، همه به دنبال کار خود رفتند.”

< figcaption class = "Article__picture-caption"> رومن پاریگین.

این نوع از انتخاب موسیقی توسط اعضای جنبش “جاز چک” خوانده می شد ، و به روح مرحله اروپای شرقی دهه هشتاد اشاره داشت که این امر الهام بخش Parygin و شرکت بود. شاید این تجربه ابزاری ادامه نیافته باشد ، اما همه گیر اوقات فراغت را به نوازندگان می داد و تصمیم گرفته شد تا آزمایش های متنوعی را ادامه دهیم. رومن پاریگین می گوید: “هرکسی که در” رادار “بازی می کند بیست سال است که یکدیگر را می شناسد و در طول قرنطینه آلبوم را دوباره در استودیوی” Dobrolet “ضبط و ضبط کردیم. –

باید اعتراف کنم که باشگاه آشنایان قدیمی کاملاً چشمگیر است. “لنینگراد” ، Spitfire ، “Kirpichi” ، “NOM” ، “طحال” ، “جاز حیوانات” – همه این گروه های معروف به نوعی اهدا کنندگان پرسنل برای گروه “رادار” تبدیل شدند. البته ترکیب نمایندگی همیشه بر نتیجه نهایی ضبط تأثیر نمی گذارد ، اما در این حالت وضعیت کهنه کار هنرمندان فقط به عنوان یک امتیاز کار می کرد. من با روشی آرام یاد گرفتم ، اما هماهنگ ، نه احمقانه ، اما در عین حال جدی نیست و مهمتر از همه ، بسیار جدی ، چه اتفاقی می افتد در شرایطی که نوازندگان استودیو از خود لذت می برند و مشکلات جدی را حل نمی کنند.

سیاست موسیقی “رادار” به وضوح حاکی از هیچ معیار سفت و سختی نیست. نوازندگان این نکته را روشن می کنند که نوعی استراحت از کار اصلی خود هستند ، بنابراین آنها به وضوح نمی خواهند موضوعات ژانرها و قالب ها را حل کنند. نتیجه موسیقی رایگان است که با به اصطلاح رهبری شناور در ذهن نوشته شده است. یعنی ممکن است در آهنگ هایی با آواز غافلگیر شوید. در حال حاضر ، تلاشهای مهمان واسیا واسین از “Kirpichi” و رپر ST ، و این تنها بخشی از افراد مشهور دعوت شده است.

البته در این تصویر بسیار دلپذیر ، سؤال درباره آینده نزدیک باقی می ماند. یعنی اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد که هرکسی که در “رادار” بازی می کند ، به گروههای بومی خود فراخوانده شود. هنوز پاسخ روشنی وجود ندارد. وقتی تلاش می شود آینده “لنینگراد” روشن شود ، سکوت به ویژه خاموش می شود. در اینجا اعضای بالقوه باند شنور (و تعداد زیادی از آنها در رادار وجود دارد) توصیه می کنند با رئیس خود تماس بگیرند ، که اکنون به نظر می رسد بیشتر از پیش بینی های موسیقی مشغول شعارهای سیاسی است. طبق شایعات ، “لنینگراد” برای کنسرت های خصوصی باز است و حتی برخی از کارمندان در این پرونده وظیفه دارند ، اما این جزئیات به عنوان اسرار دادگاه مادرید محافظت می شوند.

رادار خود چشم انداز کنسرت دارد و تیم آماده است تا آنها را جدی بگیرد. رومن پاریگین می گوید: “ما قبلاً کنسرت بازی نمی کردیم و اولین اجرای ما روز دیگر در قلب انجام می شد.” – اما “رادار” یک تیم تمام عیار است و اگر کار کند ، ما با خوشحالی به تور می رویم. “

سن

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>