در planet.ru ، شما می توانید از پروژه موسیقی Loft Philharmonic

چند کلمه در مورد این پروژه ، اهداف و دستاوردهای آن پشتیبانی کنید.

پروژه فیلارمونیک Loft در 23 سپتامبر 2016 آغاز شد. در طول 4 فصل ، بیش از 100 کنسرت موسیقی سازهای مجلسی با موفقیت و با حضور حدود 300 نوازنده برگزار شد. Loft Philharmonic در مرکز فرهنگی ZIL – اولین و بزرگترین کاخ فرهنگ مسکو مستقر است.

این مکان شگفت انگیز برای راحتی طرفداران موسیقی است. این عمل در Loft انجام می شود – سالن سازنده فرهنگسرای ZIL ، که یک سالن کنسرت جعبه سیاه با غرفه های فلزی و غرفه های تماشاگر است.

نوازندگان-شرکت کنندگان در دو نقش اجرا می کنند: از یک طرف به عنوان مجریانی که برنامه های کنسرت فوق العاده مهیج ارائه می دهند و از طرف دیگر به عنوان مجریانی که درباره موسیقی در حال پخش صحبت می کنند ، تفسیرهای خود را برای مخاطب توضیح می دهند و به حقایق جالب توجه می کنند. در تاریخ ایجاد آثار.

بنابراین ، فضای مجزا از صحنه و سالن بدون هیچ فاصله ای در بهترین سنت های یک سالن موسیقی ایجاد می شود ، جایی که مخاطب قادر به استراحت ، ادراک موسیقی باشد و کاملاً در آن غوطه ور شود. طراحی مدرن فضا و قالب نیمه باشگاهی عصرها موسیقی کلاسیک را نزدیک تر و در دسترس تر می کند.

آکوستیک عالی به شما امکان می دهد تا ضمن حفظ ظاهر و هدف هنرهای نمایشی ، صدای اصلی آهنگ ها را منتقل کنید.

در این پروژه نصب فیلم وجود دارد – مکان های معروف کنسرت جهان بر روی صفحه نمایش مفهومی صحنه پیش بینی شده است. هر یک از عصرها یک رمز و راز و فتنه است ، زیرا مخاطبان و هنرمندان از قبل نمی دانند در کدام عرصه کنسرت یک سفر مجازی را به سر می برند. این یکی دیگر از ایده های رویداد شناخته شده است.

این پروژه دائما در حال رشد و توسعه است: در سه سال اول ، ما بهترین مجموعه ها و مجامع مجلسی مجلسی مسکو را با حضور هنرمندان دعوت شده از IMG ، The Keyboard Charitable Trust ، هنرمندان Boesendorfer ، هنرمندان Yamaha ارائه دادیم.

فصل چهارم قبلی گزینه جدیدی را برای این پروژه باز کرد – انفرادی پیانو – به اصطلاح # شب_سولفت ، که در آن پیانیست ها – برندگان مسابقات برتر – آنها را معرفی کردیم. چایکوفسکی در مسکو ، آنها. Paderewski در Bydgoszcz و مسابقه معروف پیانیست در Hamamatsu. در آینده ، این مسیر ادامه خواهد یافت و چندین پیانیست دیگر خود را معرفی می کنند که در حال آماده سازی برای مسابقات معتبر بین المللی موسیقی هستند. شوپن در ورشو.

یکی دیگر از دستاوردها و نوآوری ها که در فصل 2019-2020 به اجرا درآمد ، شب هایی است که به یک طاقچه ویژه از موسیقی مجلسی – کوارتت زهی اختصاص داده شده است. در ژانویه سال 2020 ، گروهی از نوازندگان ارکستر مجلسی ویروتوسی مسکو اجرا کردند.

این نوع از عملکردهای سازنده محفظه در فصول گذشته چندین بار مورد لمس قرار گرفت ، اما پیش از آن در جهت جداگانه ای از پروژه قرار نگرفت: کوارتت های رشته ای مشهور که با همکاری پیانیست ها – کوارتت ایالتی در صحنه فیلفرمونیک Loft اجرا می شوند. Borodin ، RusQuartet ، کوارتت جدید روسیه و کوارتت هنرستان مسکو.

علاوه بر این ، این پروژه اولین گامها را برای توزیع و محبوبیت موسیقی مجلسی نه تنها در مسکو بلکه در مناطق نیز برداشته است. در 12 فوریه 2020 ، برای اولین بار ، فیلترینگ Loft در بلگرود ارائه شد. Belgorod Philharmonic ، به عنوان یکی از مدرن ترین و مترقی ترین مکان های فرهنگی در کشور ، به توسعه تاریخچه فیلهارمونی Loft در فصل های 2020-2021 ادامه خواهد داد.

مخاطبان این پروژه حلقه ای مداوم در حال گسترش از افراد همفکر ، عاشق موسیقی کلاسیک هستند.

وجوهی که از طریق جمع آوری جمعیت جمع می شود ، برای سازماندهی و برگزاری یک سری کنسرت های فصل پنجم پروژه Loft Philharmonic مورد نیاز است.