در پایگاه نظامی روسیه ، معاینات متخصصان خردسال وزارت دفاع تاجیکستان

آغاز شده است

امتحانات ویژه متخصصان وزارت دفاع تاجیکستان در پایگاه نظامی روسیه آغاز شده است 28 اوت 2020 ، 13:08

Avesta.Tj | 28.08.2020 | سرویس مطبوعاتی منطقه نظامی مرکزی روز جمعه گزارش داد: متخصصان جوان وزارت دفاع تاجیکستان پس از طی یک دوره طولانی آموزش توسط مربیان روس بیست و یکمین پایگاه نظامی ، امتحانات را آغاز کرده اند.

“پس از دو ماه آموزش ، سربازان خارجی در دو مجتمع آموزشی لیور و سامبولی شروع به انجام شلیك كنترل از سلاح های استاندارد وسایل نقلیه جنگی ، اسلحه كوچك ، نارنجك انداز و خمپاره كردند. رانندگان مکانیک تانک های T-72 ، موتورهای هوایی توپخانه ای “Gvozdika” ، BMP-2 جنگ افزارهای پیاده نظام و رانندگان وسایل نقلیه زرهی BTR-80 در مخزن حمل و نقل ، تمرینات اعتباری در رانندگی تجهیزات نظامی را با سرعت و غلبه بر موانع طبیعی و مصنوعی انجام می دهند. ” پیام.

خاطرنشان شده است که آموزش متخصصان جوان برای نیروهای مسلح تاجیکستان بر اساس توافق نامه حضور یک پایگاه نظامی روسیه در قلمرو جمهوری تاجیکستان انجام می شود.

بیست و یکمین پایگاه نظامی مستقر در تاجیکستان بزرگترین تأسیسات نظامی در خارج از مرزهای روسیه است. در دو شهر – دوشنبه و بخار واقع شده است. براساس توافق نامه امضا شده در اکتبر 2012 ، این ارتباط تاجیکستان تا سال 2042 خواهد بود.