Netrebko ، Isakova و Kryuchkova برندگان جایزه استانیسلاوسکی

شدند

همانطور که آنا نتربکو در هنگام اتصال مستقیم از وین به طور دقیق اشاره کرد ، روسیه تقریبا تنها کشوری است که آنها هنوز در تلاش هستند سالن های نمایش را اداره کنید. جوایز نمایشی از آنها دور نیستند ، که ماه به ماه ، حتی اگر مراسم زنده را به تعویق بیندازند ، نشان دادن اهالی هنر را با جوایز مناسب متوقف نمی کنند. بیست و پنجمین سالگرد جایزه استانیسلاوسکی نیز از این قاعده مستثنی نبود.

به دلیل سوicion ظن به برخی از اعضای هیئت منصفه ، مراسم اعلام برندگان چندین بار به تعویق افتاد. به همین دلیل است که سرانجام این کنفرانس در داخل دیوارهای مرکز مطبوعاتی تئاتر بولشوی به صورت آنلاین برگزار شد ، و به همین دلیل برگزارکنندگان از رئیس آن ولادیمیر اورین صمیمانه تشکر کردند.

ممکن است به نظر برسد که در چند ماه زندگی دیجیتالی ، تنظیمات بزرگنمایی به حالت خودکار رسیده است ، اما به نظر می رسد هنوز موارد زیادی برای تلاش وجود دارد. در ساعت تعیین شده ، اعضای آزاد هیئت منصفه به رئیسان پیوستند: ولادیمیر مشکوف ، الکسی بارتوشویچ و مارینا بروسنیکینا ، در حالی که همکاران آنها به دلیل کار فوری از جلسه وقت گرفتند. به عنوان مثال ، یوری بوتوسوف و لیودمیلا ماکساکوا در تمرین بودند ، والری بارینوف سر صحنه فیلمبرداری بود و اوگنی پیسارف در حال فرار بود. بعد از 15 دقیقه مداوم “آیا می توانید صدای من را بشنوید؟ و حالا؟ ” چهره های فرهنگی به سمت کارهای دلپذیرتر حرکت کردند – اعلام برندگان.

“من می خواهم به همه برندگان تبریک بگویم. اینها افرادی هستند که با جان و دل خود را وقف این امر می کنند. یک بار گریگوری الکساندروویچ توستونوگوف گفت: “همه ما به دنبال استانیسلاوسکی می دویم ، اما این به پاهای قوی نیاز دارد. و وقتی سرانجام به آنجا دویدیم ، کنستانتین سرگویچ جوان و خندان با ما روبرو خواهد شد. بیایید به زندگی در آنجا ادامه دهیم. چون تئاتر یک لذت عمل و یک رویاست! ” – ولادیمیر مشکوف به حضار سلام کرد.

الکسی بارتوشویچ ، کارشناس تئاتر و متخصص ویلیام شکسپیر ، وی را بازگو کرد. “من به خوبی به یاد دارم که چگونه 25 سال پیش اولین جایزه استانیسلاوسکی در کاخ اوستانکینو اهدا شد. و از آن زمان هر سال افراد بسیار شایسته آن را دریافت می کنند. من کاملا مطمئن هستم که جایزه استانیسلاوسکی خالص ترین جایزه از این دست است. وی گفت: “بدون توجه به سیاست و محاسبات پولی ، خلوص نادر حرفه ای و شرافت حرفه ای را حفظ می کند.”

بنابراین ، 13 نفر برای فصل 2019-2020 برنده جایزه شدند. ویکتوریا ایساکووا ، سوتلانا کریوچکووا ، اوگنی ردکو و دیمیتری لیسنکوف در نامزدی “برای دستاوردهای خلاقانه در بازیگری” چای الماس مارک دریافت می کنند. سوتلانا زاخاروا ، بالیمای برتر تئاتر بولشوی و تئاتر لا اسکالا در میلان ، آنا نتربکو ، دیوا اپرا و پیتر بروک کارگردان انگلیسی جایزه “کمک برجسته به توسعه تئاتر جهان” را دریافت می کنند.

اتفاقاً ، خود نتربکو مدت کوتاهی از وین به این رویداد پیوست و شخصاً از هیئت داوران متخصص تشکر کرد و قول داد که روزی در یکی از مراسم آواز بخواند.

برای خدمات وفادار در تئاتر هنری عروسک مسکو ، تئاتر عروسکی. اوبرازتوف و موزه تئاتر هنری مسکو ایرینا کورچنیکوا جایزه شرکت را دریافت می کنند. الكساندر كورشونوف به دلیل مشاركت در آموزش تئاتر ، ولادیمیر كلیازین برای یك دوره تحصیل در تاریخ تئاتر آلمان و مارفا بوبنوا برای كتاب “استانیسلاوسكی ناشناخته” به وی خواهند پیوست. به نیكوكار سرگئی گوردیف و النا اریكسن دیپلم افتخار برای انتشار طولانی مدت كتابها درباره تئاتر و محبوبیت آنها اعطا می شود.

تاریخ دقیق مراسم خود هنوز در دست بحث است. اما به احتمال زیاد مراسم اهدای جوایز در تاریخ 30 نوامبر در سالن بتهوون تئاتر بولشوی برگزار می شود.