نینا شاتسکایا “هدیه ای مضاعف” از سرنوشت

دریافت کرد

آخر هفته گذشته اولین نمایش این آهنگ برگزار شد. خانم شاتسکایا آن را “هدیه مضاعف سرنوشت” می خواند: میخائیل گوتسریف ، آهنگساز برجسته آهنگ و آندری میسین ، آهنگساز. به عنوان مثال ، درباره آهنگ از قلم Misin ، “من از زمانی که اولین آثار او ظاهر شد ، رویای یک پروژه مشترک با لیندا را دیده ام … ما چندین سال است که یکدیگر را می شناسیم ، اغلب در مورد یک آهنگ مشترک صحبت می کنیم ، اما هرگز به آن نزدیک نمی شویم ،” نینا شاتسکایا اعتراف کرد در مکالمه با MK.

در نوبت طولانی منتظر سرنوشت موسیقی ، البته سهمی از مشیت وجود دارد ، زیرا خواننده به استاد Misin ، که نه تنها یکی از آوانگارد ترین و مترقی ترین آهنگسازان معاصر روسی است ، بلکه یک کلاسیک تقریبا زنده نیز شناخته می شود ، توسط معلم آوازش ناتالیا آندریانووا معرفی شد. پس از چرخش ها و چرخش های خلاقانه و خلقی های فراوان ، سرنوشت یک مرحله دوره ای طبیعی را رقم زده است.

نینا شاتسکایا به نوبه خود با میخائیل گوتسریف در مکان های مختلف ، جشنواره ها ، کنسرت ها روبرو شد. او با همکاری براندون استون ، با رمانتیک Forget In 2019 در رده دوئت نامزد دریافت جایزه موسیقی ملی ویکتوریا شد و عصر همان روز “به معنای واقعی کلمه مجذوب” ترانه گوتسریف شد “بیایید جدایی را ممنوع کنیم” توسط تامارا گوردتسیتلی. p>

“امروز در روسیه حتی یک هنرمند مشهور وجود ندارد که آوازهای میخائیل صفاربکوویچ ، نویسنده فوق العاده را در کارنامه خود نداشته باشد. به نظر می رسد که هر یک از کارهای او برای موفقیت برنامه ریزی شده است. “خانم شاتسکایا خاطرنشان می کند ، اما در مورد” برخی تردیدهای اولیه “توضیح می دهد ، زیرا دامنه خلاقیت نویسنده به قدری گسترده است که بزرگترین ستارگان پاپ ، رهبران ژانر پاپ و حتی مرسوم ، مد روز را در بر می گیرد. هنرمندان رپ.

– صادقانه بگویم ، در چنین کالیدوسکوپی رنگارنگ ، من واقعاً جایگاه خود را درک نمی کردم ، – خواننده اعتراف می کند ، – و من بسیار متاثر شدم که به من پیشنهاد شد یک آهنگ در ژانر خود بخوانم ، زیرا عاشقانه هنوز هم مورد علاقه چندان محبوب نیست … او مخاطبان خاص و خاص خود را دارد ، – نینا آرکادیوونا توضیح می دهد. – بنابراین ، وقتی آهنگ را گوش دادم و فهمیدم که آن آهنگ از من است ، نه تنها مرا لمس کرد ، بلکه سنگ بلافاصله از روح من فرو ریخت. شعر بسیار غنایی ، ظریف ، موسیقی بی نظیر است. به نظر من آهنگ خیلی زیبایی شد. برای همه چند صدایی نویسندگان ، نتیجه یک عاشقانه مطلق است ، بدون اینکه از چارچوب آن فراتر رود. من خودم چنین غوطه وری با ذکاوت در ژانر خود را از آندریوشا (میسین) انتظار نداشتم و هاله لازم در متن میخائیل گوتسریف حفظ شده است. بالاخره در صحنه اغلب به معنای خاصی در متن ها نیازی نیست – در آنجا کلمات حالت خاصی را منتقل می کنند. سرانجام ، این عاشقانه ، در بیشتر موارد یک آهنگ غنایی است ، جایی که محتوای معنایی ، طرح ، حالت بسیار مهم است. یک عکس باید متولد شود. و هنگام ضبط در استودیو ، این عکس دنبال شده جلوی چشم من بود – اینکه دو نفر چگونه صحبت می کنند ، آنها چیزی برای گفتگو دارند … نتیجه یک عاشقانه کاملاً کلاسیک شهری است – فقط امروز. با او برای من کار سختی نبود ، نیازی به فراتر از هر چارچوبی نبود. گویی که مخصوص من نوشته شده است ، اما برای من مهم است … عکس: سرویس مطبوعاتی مرکز حقوق بشر میخائیل گوتسریف شاعر

“MK” پرسید که آیا چنین ترکیب “چندصدایی” از نویسندگان به معنای اشاره ای به این نکته است که خود این هنرمند قصد دارد مرزهای ژانر را در آینده نزدیک گسترش دهد ، خصوصاً از آنجا که دیوا تمام داده های لازم را دارد: گاهی اوقات یک خط متزلزل بین سبک های موسیقی و اگر چنین هدفی را تعیین کنید ، می توانید به راحتی هر عاشقانه “خلق و خوی” را به یک پاپ عجیب و غریب یا حتی یک رپ شیار تبدیل کنید.

– هنوز نه ، – خانم شاتسکایا بدون فکر فکر کرد. – به عنوان یک ایده انتزاعی ، ممکن است جالب باشد. اما من آهنگ معروف “در بندر کیپ تاون” را در “سه آکورد” در تلویزیون خواندم. گاهی اوقات من برای شعار دادن ، عاشقانه در ارائه مورد سرزنش قرار می گیرم. بنابراین تصمیم گرفتم سخت تر ، به شیوه ای محاوره ای تر ، شاید ، بخوانم. اوه خدای من! آماده نبودم – نه من ، بلکه مخاطبانم. همانطور که مشخص شد ، شنونده من چنین چیزی را نمی خواهد. علی رغم همه گرایش های مدرن به “محاوره” در موسیقی دسته جمعی ، نسبت به شعارهای کمتر ، مردم ، به ویژه مخاطبان مسن ، هنوز ملودی ، آهنگ غنایی را می خواهند. بنابراین اکنون با رپ “صبر کنید” …

در همین حال ، نینا شاتسکایا آزمایش را به این ترتیب رد نمی کند:

– البته هنرمندان مختلفی وجود دارد و من اصولاً آماده نوعی همکاری هستم. من همیشه به چیز جدید علاقه مندم. به عنوان مثال ، هفته گذشته من اولین نمایش نمایش “پرندگان گمشده” را با بازیگر دراماتیک گریشا سیاتویندا در خانه موسیقی داشتم: او فصل های رمان “عشق در زمان طاعون” مارکز را خواند و من “تانگو” پیازولا را خواندم. این یک داستان کاملا متفاوت است ، برای مخاطبان کمی متفاوت. من همیشه بسیار مشتاق چنین آزمایشاتی هستم. پروژه های پیچیده باعث می شود که فرد از نظر احساسی کار کند ، اما من درک می کنم که شما باید موسیقی غنایی بخوانید ، که هم به ذهن و هم به قلب غذا می بخشد و از همه مهمتر ، این زبان مشترکی است که ما مدتهاست با مخاطبانم هماهنگ صحبت می کنیم. برای او بود که عاشقانه ای جدید “زمان شورهای جنون گذشته است” با نویسندگان فوق العاده ساخته شد. من برای همیشه از آنها بخاطر کار عالی و همکاری واقعاً خلاقانه شان سپاسگزارم.