OSCE 15 مورد نقض “سکوت” را در Donbas

ثبت کرده است

OSCE 15 مورد نقض” سکوت “در دونباس را ثبت کرد 4 سپتامبر 2020 ساعت 11:50 صبح

Avesta.Tj | 04.09.2020 | ماموریت ویژه نظارت بر سازمان امنیت و همکاری اروپا 13 مورد نقض آتش بس را در منطقه دونتسک و دو مورد را در منطقه لوهانسک ثبت کرد.

به عنوان گزارش های Ukrinform ، این در گزارش روزانه شماره 210/2020 منتشر شده توسط OSCE SMM در 3 سپتامبر 2020 وجود دارد.

“SMM 13 مورد نقض آتش بس در منطقه دونتسک و 2 مورد نقض در منطقه لوگانسک را ثبت کرد. در دوره گزارش قبلی ، حتی یک مورد نقض رژیم آتش بس در منطقه دونتسک ثبت نشده است ، و طبق مشاهدات مأموریت ، در منطقه لوهانسک 63 مورد تخلف وجود داشته است. “گزارش می گوید.

اشاره شده است که SMM OSCE به نظارت بر مناطق از بین بردن نیروها و تجهیزات در مناطق Stanytsia Luhanska ، Zolote و Petrovsky ادامه می دهد. در مرزهای مناطق از کار انداختن در مناطق زولوته و پتروفسکی ، هواپیماهای بدون سرنشین سازمان امنیت و همکاری جغرافیایی OSCE حضور مردم را در عصر ثبت کردند

SMM OSCE همچنین برقراری آتش بس محلی را تسهیل کرده و بر رعایت آن برای امکان ترمیم و بهره برداری از زیرساخت های حیاتی غیرنظامی نظارت داشت.

“این مأموریت همچنان وضعیتی را که در آن ، در برابر شیوع COVID-19 ، به طور غیرمستقیم ، در ایست بازرسی ورود و خروج و ایست بازرسی مربوط به تشکیلات مسلح در منطقه لوهانسک ، مشاهده شد ، ادامه داد. محدودیت های مربوط به آزادی حرکت SMM ، به ویژه در ایستگاه های بازرسی تشکیلات مسلح در نزدیکی شوچنکو و نوایا ماریوکا در منطقه دونتسک ادامه داشت. ”

همانطور که اوکرین فرم گزارش داد ، بیش از 700 ناظر بین المللی در مأموریت ویژه نظارت بر سازمان امنیت و همکاری اروپا کار می کنند ، که تقریبا نیمی از آنها در شرق اوکراین هستند.